به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

رنگ نگاه تو




رنگ نگاه تو را نمی دانم


شاید سبز کهربایی


شاید آبی فیروزه ای


نمی دانم رنگ نگاه تو را نمی دانم


تنها پشت پنجره می نشینم و ساعت ها به این معمای حل نشده فکر میکنم!


رنگ ها را بلدم


بارها دیده ام آسمان آبیست ... اما آبی نگاه تو فرق میکند


بارها دیده ام جنگل سبز است ... اما سبزی نگاه تو فرق میکند


شناگرماهری هستم اما نگاه تو مرا غرق می کند و من شبیه بچه ها دست و پا میزنم در آبی نگاهت


عمق نگاهت را نمی دانم ... شاید عمیق تر از تمام اقیانوس ها باشد


سبزی جنگل ها را دیده ام که در پاییز زردمیشوند و میمیرند


اما نگاه تو ...سبزی نگاه تو همیشه با طراوت است همیشه سبز است


رنگ نگاهت را نمیشناسم


نگاهت آرام میکند ....شبیه آسمان ...شبیه دریا ... شبیه جنگل ... اما شبیه هیچ کدام نیست


نگاهت دوست داشتنی رنگیست که تا به حال دیده ام


و دوست دارم تمام اتاقم نه تمام دنیایم رنگ نگاه تو باشد


و از تمام دنیا تنها نگاهت را میخواهم ... میخواهم نگاهت را بچسبانم به شیشه ی پنجره


و هرروزصبح با نگاه تو بیدارشوم ... و شب ها با نگاه تو به خواب روم


نگاهت را میخواهم ... شبیه زنی سرگردان که در به در به دنبال کودکش میگردد


من دربه در به دنبال نگاه تو ام


و هرروز رنگ ها را ترکیب می کنم شاید رنگ نگاهت را پیدا کنم...


و آنروز فریاد بزنم ... یافتم! رنگ نگاهت را یافتم ...


آنوقت تمام دنیایم را رنگ نگاهت میکنم ...


+ اعیاد مبارک ... التماس دعا

  • ۹۴/۰۳/۱۱
  • ن.ب

نظرات (۱۰)

  • فاطمه نظری
  • آری رنگ نگاهت فرق میکند
    شایدنگاهت رنگ ندارد
    اماچشمانت چرا
    همان چهاررنگ رامی گویم که دنیایم رابا آن رنگ کردم
    مشکی-زرشکی-قهوه ای- عسلی
      
    متن زیبایی بود
    موفق باشید
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • تصویر کنار وبتون چقدر قشنگه
    پاسخ:
    مرسی :)
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    طاعات قبول
    وبلاگ شما در لیست دنبال شدگان فانوس جزیره قرار گرفت
    التماس دعا در روزهای میهمانی خدا داریم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام

    ممنون

    محتاجیم به دعا
  • خادم الحسن
  • :)
    سلام علیکم مومن
    داره درهای رحمت الهی بیش از پیش باز میشه و وارد شهر الله و ماه میهمانی خدا میشیم کم کم
    لطفا بنده و مجموعه نویسنده های وبلاگ فانوس جزیره را از دعای خیرتان در شهر الله و ماه میهمانی خدا بی نصیب نگذارید
    ملتمس دعای خیرتان هستیم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم لطف دارید ...

    محتاجیم به دعا
  • تعلیم و تربیت اسلامی
  •  

    با سلام . وبلاگ خیلی قشنگی دارید  [گل]

     

    منتظر حضورتان در وبلاگ تعلیم وتربیت اسلامی هستیم [گل]

     

    اگه با تبادل لینک موافقید اطلاع دهید [گل] 

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون
    رنگ نگاه تو ...


  • فاطمه نظری
  • آری زیباست
    رنگ نگاهش رامی گویم
    همان چهاررنگی که تمام زندگی ام راباآن رنگ کرده ام
    مشکی،زرشکی،قهوه ای وعسلی
    پاسخ:
    +++
    سلام بانو
    درود بر شما
    زیبا بود
    میلاد حضرت منجی مبارک
    پاسخ:
    سلام ممنون هم چنین بر شما
    :-{@

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">