به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۵
  • ۰

 و از تمام مخلوقاتت


انسان را بیشتر دوست داشتی !


و من هرروز


صدای گنجشکان  کوچک روی درخت را می شنوم


که دوست داشتند انسان بودند...


تا تو بیشتر دوستشان داشته باشی !


پ.ن: ولقد کرمنا بنی آدم ...


  • ۹۳/۰۶/۰۶
  • ن.ب

نظرات (۱۲)

احسنت
پاسخ:
ممنون...
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • سلام

    قشنگ بود...

    --------------------

    وب زیبایی دارید.

    موفق باشید دوست عزیز♥♥

    :))))))))

    پاسخ:
    سلام عزیزم
     
     خیلی ممنون   سر زدی گلم

    شما هم همین طور :) :)
    قشنگ نوشته بودید 
    یا علی
    پاسخ:
    ممنون
  • ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • خوب بود...
    پاسخ:
    ممنون
    سلام
    نمیدونستم خدا از همه بیشتر دوستمون داره! جالب بود!
    پاسخ:
    سلام ممنون
  • ح.ه * سید فریاد*
  • من تمامی راه رای ممکن الوجود 
    به آتش کشیده ام همه ی انچه سخت بود . . . 
    سلام
    ممنون از حضورتون

    با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    سلام ممنونم

    شما هم لینک شدید :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چقدر دلنشین!!!

    و من هنوز قدر نشناس!!!

    پاسخ:

    همین طوره ...
    سلام علیکم

    لینک شدید

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام ممنون

    شما هم همینطور
    ممنون که به وبم سر زدی...
    وب خوبی داری بهت تبریک می‌گم
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ممنون لطف دارید...
    به ماهم یه سربزنی یه نظربدی

    کلی دعات می کنم خواهر!!!
    پاسخ:
    سلام چشم حتما مزاحم میشم :)
    می ترسم....

    http://taknevisi.blog.ir/
    پاسخ:
    قشنگ بود وبلاگتون...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">