به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۴
  • ۰



پاییز بس است

من دلتنگ صبحی هستم

که بیایی و بهاری کنی تمام پاییزهای خسته را

و با نفس های سبزت

سبز کنی تمام عالم را

صبحی که با نغمه ی صدایت خاموش شوند تمام ترانه های عالم

و باران هم از شرم صدای خوش تو بی صدا ببارد ...

صبحی که خورشید هم از خجالت نور تو گوشه ای می ایستد و از تلاءلوء وجود تو نور می گیرد

من دلتنگ صبحی هستم

صبحی که چکاوک ها از دور دست ها برای تما شایت می آیند

و نرگس ها غنچه هایشان را زودتر بزرگ می کنند تا تو را ببینند ...

و شاعر ها تنها از تو غزل می نویسند ...

من دلتنگ صبحی هستم

آیا صبح نزدیک نیست؟

پ.ن: الیس صبح بقریب ...
++ دلگیر است زمین وقتی تو را نمی بینم ...
+++ :(
  • ۹۳/۰۸/۲۹
  • ن.ب

نظرات (۸)

  • سید محمد رضی زاده
  • اندکی صبر
    سحر نزدیک است...
    یابن الحسن کجایی؟ :(
    یا بهتره بگم یابن الحسن من کجام؟ :((
  • کمی بودن ...
  • یابن الحسن روحی فداک...


    +++++برا ی تصویرزیبا
     پاییز هم عاشق است ،
     عاشقی که در فراق یار میگرید ،
     پاییز به یاد و نام او رنگ می بازد ،
     پاییز بهاریست که عاشق شده است ...
     ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
     سلام
     زیبا بود
     در زیر سایۀ یار مستدام باشید
     یا علی
    پاسخ:
     سلام
    ممنون
  • فانوس جزیره
  • پاییز بدتر حال آدم رو خراب میکنه به جای این که با رنگ هایش دل آدم شاد شود ...





    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    چه زیبا....

    کیف کردم....
    پاسخ:
    ممنون ...
  • هـــــدى ...
  • ســـلام ...


    یـــــاس نبــــى بـا 【 اســـتـعــفـا از دنــــــیــا  بــــروز میــباشـد ...

    منتــــطر حضـــور ســـبزتــان هســــتیم ...

    التـــــــمــاس دعـــــــای فــــــــــــــرج + شــــــهــادتـــــــــــــ ...

    یـاعــــــــلـى ...
    پاسخ:
    سلام
  • ... حسینی ...
  • ســقوط
    سرنوشت دل دادن
    به هر جاذبه ای
    غیر از خــداست...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">