به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

قاصدک

دلم تنگ شده است برایت

و من قاصد دل تنگی هایم را هرروز به سمتت روانه می کنم ...

من

در باغچه ی حیاط پشتی

تنها قاصدک کاشته ام

باغبان می گفت فصل روییدن قاصدک ها بهار است

اما من بارها در پاییز دلتنگی هایم

قاصدک کاشته ا م

حالا تمام باغچه از قاصدک ها سفید پوش شده

و من هر قاصدک را به امیدتو به دست های مهربان باد می سپارم

راستی!  کاش می شد

در تمام کوچه قاصدک بکارم

یا نه اصلا تمام شهر را قاصدک پوش کنم

و هرکدام را به سمت تو به پرواز در آورم

تا پیغام دلتنگی ام را به تو بدهند

می دانی ! دلم خیلی تنگ شده است

آنقدر که می ترسم قاصدک ها شانه خالی کنند

دلم می خواهد تمام قاصدک های جهان را به سمت تو پرواز دهم

وآسمان پر شود از قاصدک های سپید

و تمام جهان بدانند چقدر دلم برایت تنگ شده است

آنوقت می دانم

باران می بارد ...

من سال هاست  در باغچه ی حیاط پشنی قاصدک می کارم ...

حتی در فصل پاییز

حتی در سرمای زمستان

باغبان نمی داند هروقت دلتنگ شوی

قاصدک ها می رویند

نمی داند

هروقت دل تنگ شد

میشود قاصدکی کاشت ...

تا قاصد دل تنگی ات باشد...




  • ۹۳/۱۲/۰۵
  • ن.ب

نظرات (۱۴)

  • مهدی شریفی
  • سلام.
    با یای نسبت صورتی نوشتم
    منتظر حضور شما، من

    (چند روزی است ساعت هشت و هشت دقیقه به روزم و تا چند روز بعدی و تا شهادت حضرت زهرا این جریان ادامه دارد، کلاً تشریف فرمایی شما سبب ...)
    پاسخ:
    سلام
     سلام


    http://zareh.blog.ir/post/699
    هروقت دل تنگ شد 
    میشود قاصدکی کاشت ...
    تا قاصد دل تنگی ات باشد...
    سلام
    خداقوت

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • سیدمهدی حاجی آبادی
  • به دل نشست
    پاسخ:
    ممنون
  • هیئت محبین شهادت
  • با فایل صوتی جدید بروزیم...
    منتظریم یازهرا
    شعر زیبایی بود، ممنون.

    دعوتید به:
    پشت پرده‌ی بدحجابی؟!
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • مادر هر کاری میکند
    بچه ها یاد میگیرند
    مثلا اگر شهید شود...
    "ایام تسلیت"
    پاسخ:
    سلام

    هم چنین
    حضرت زهرا سلام الله علیها :
    هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ، خداوند برتین مصلحتش را نثار او می‌کند.
    بحار الانوار - ج 70 - 249


    سلام علیکم مومن
    شهادت حضرتش تسلیت باد
    لطفا بنده را دعا کنید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام

    محتاجیم به دعا
    سلام
     شهادت حضرتش تسلیت....

    حضرت فاطمه علیهاالسلام :
    اگر به آنچه تو را به آن فرمان مى دهیم عمل کنى و از آنچه برحذر مى داریم دورى کنى ، از شیعیان مایى و الاّ هرگز .
    إحقاق الحقّ ، ج 19 ، ص 129 .
  • کمی بودن ...
  • مبادانعمتهای خداوندمتعال شمارامغرورکند
    ایت الله حق شناس
    دلم یک قاصدک می‌خواهد و یک دنیا حرف...

    ممنون
    پاسخ:
    خواهش گلی
  • مسعود پایمرد
  • سلام.
    لطفا به وب من هم سر بزنید و نظرتون رو در مورد طرح ها بگید.
    منتظر حضور و نقدتون هستم.
    یا علی.
    پاسخ:
    سلام 
    قبل از آنکه قاصدک ها را فوت کنی ، حرف دلت را بزن...
    ****************************
    سلام
    قلمتان پایدار
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام

    ممنون
  • کمی بودن ...
  • کسی که دینش رایک دستی بگیرد
    خدای متعال نیزبه اوتوجهی نمی کند.
    ایت الله حق شناس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">