به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰
برای تو شعر می نویسم

اما هیچ وقت باران نمی گذارد شعرم تمام شود

همیشه تو را که می نویسم باران می آید ...

هرروز و هرلحظه خیالم خیس است از باران مهربانی تو

من تمام چترها را در انباری کهنه ی زیر پله قایم کرده ام ...

و با خود فکر می کنم

چه کسی چترها را ساخت؟ !

مگر می شود بدون خیس شدن زیر باران هم زندگی کرد؟!

من دیگر چتری ندارم که خیس نشوم ... بگذار باران بشورد همه چیز را

کاغذ های شعرم در باران حل می شوند و باران شاعرانه می شود

و شعرهایم بارانی ...

یادم هست اولین بار  ... من باران را دیدم و ایمان آوردم ...

 مثل همان روز که خسته بودم از تنهایی

و قطره ای روی صورتم پاشید و سرم را بالا آوردم و آسمان را دیدم

ولبخند زدم و  یادم آمد آسمان هست هنوز ... آن روز بود که ایمان آوردم به تو

و تنهایی را دیگر ندیدم ... حتی در تنهاترین روزهای سخت زندگی ...

یاهمان روز که گلدان شمعدانی زیبایم خشک شده بود

و من چقدر گریه کزدم و چقدر دلم برای شمعدانی ها تنگ شده بود

که باران آمد و شمعدانی ها زنده شدند و من به آسمان نگاه کردم

و لبخند زدم و یادم آمد آسمان هست هنوز و ایمان آوردم به تو

یا  مثل روزهای دیگر که باران آمد و من به آسمان نگاه کردم و لبخند زدم

و یادم آمد آسمان هست هنوز و ایمان آوردم به تو ...

حالا هرروز کنار شمعدانی ها و دور از تنهایی که دیگر قیافه اش را هم به خاطر نمی آورم

باران می آید و من هرروز و هر لحظه کنار شمعدانی ها ایمان می آورم

به تو و کاغذهایم همیشه زیر باران حل می شوند و شعرم ناتمام می ماند ...

راستی  ! دوست دارم آن ها که چتر  ها را ساخته اند را ببینم

  شاید  نمی دانند لذت باران را یا شاید

لذت ایمان به تو زیر باران را ...در کنار شمعدانی ها و کاغذهای خیس شعر و آسمان که هست هنوز ...


  • ۹۳/۱۱/۱۲
  • ن.ب

نظرات (۹)

  • کمی بودن ...
  • مباداچون شدتی روآورد تمنای مرگ کنی...

    پیامبراکرم صلی الله وعلیه واله
  • هـــــدى ...
  • ســـلام ...

    یـــــاس نبــــى بـا 【 ســلام بـر انقــلابـــــ 】 بــــروز میــباشـد ...

    منتــــطر حضـــور ســـبزتــان هســــتیم ...

    التـــــــمــاس دعـــــــای فــــــــــــــرج + شــــــهــادتـــــــــــــ ...

    یـاعــــــــلـى ...
    پاسخ:
    سلام
    سلام
    متن وعکس خیلی زیبابودند!

    پاسخ:
    سلام ممنون:)
  • هیئت محبین شهادت
  • سلام علیکم و رحمة الله
    لطفا با نام هیئت محبین شهادت لینک کنید بعد خبرم کنید با افتخار لینکتون کنم
    http://mohebinshahadat.rzb.ir/

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون لینک شدید
  • ... حسینی ...
  • از پاسخ من معلمان آشفتند

    بر دهانشان هر آنچه آمد گفتند

    اما به خدا هنوز من معتقدم

    از جاذبه تو سیب ها می افتند

    یا صاحب الزمان(عج)

     

  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • سلام


    متن یه طرف   /////   عکس هم یه طرف***

    خیلی زیباست:)
    پاسخ:
    سلام

    خیییلی ممنون قابل نداشت :-) :-) 
  • کمی بودن ...
  • دعابین اذان واقامه ردنمی شود
    پیامبرصلی الله علیه واله
    پاسخ:
    ان شا  الله
    سلام و ممنون
    متن قشنگت یه طرف اون عکس بارونی یه طرف دیگه! چقدر دلم میخواست میشد از این‌ور مانیتور رد شم و بیام اونور پنجره رو باز کنم بوی نم بارون رو استشمام کنم و قرآن رو باز کنم و آروم زمزمه کنم با خدای مهربونی‌ها...

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون ...منم خیلی دلم برای بارون تنگ شده 
    عکس رو خودمم خیلی دوست دارم حس خوبی میده به آدم...
     سلام
     خدا قوت ، زیبا بود
     ان شاءالله در کنار شمعدانی ها ، در زیر سقف آسمان با نوای باران ،
     بهتون خوش بگذره
    شاد باشید

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون:-) 
    البته شمعدانی ها خیالی بود ولی قراره بخرم ان شا الله بارون هم ک فعلا خبری نیست 
    فعلا خاکِ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">