به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۴
  • ۰

مثل نسیمی خنک در میانه ی پاییز یا شاید مثل باران نم نم در اولین ساعات یک  صبح دلگیر یا شاید مثل عطر شگفت انگیز خاک باران خورده... تو باید شبیه آن ها  زیبا باشی یا شاید شبیه آوای  زیبای خش خش برگ های پاییزی که کار  و بار بهترین آهنگسازهای جهان را کساد می کنند!

یا شاید شبیه شکوفه های زیبای یاس که چقدر زیبا خدا را نشان می دهند و من هرروز مبهوت می شوم که چگونه این شکوفه های کوچک خدا را اینقدر واضح  و روشن نشان می دهند ...

یا شبیه حال و هوای یک مسجد کوچک در قطعه ای از یک شهر شلوغ بزرگ که آرام موقع اذان مردمی را که با شتاب به دنبال کارهای روزمره شان می روند را به " رستگاری" می خواند و چه دلسوزانه روزها و شب ها ندای " حی علی خیرالعمل " را سر می دهد ...

یا شبیه سجاده ی پر از عطر گل مریم مادر بزرگ که همیشه صبح ها وقتی همه خوابند آرام و بی سر وصدا پهن می شود و خانه را محل رفت و آمد فرشتگان می کند  ....

یا شبیه دعاهای خیرخواهانه ی پدر بزرگ  که چقدر از ته دل به خدا گفته می شوند  و همیشه حس می کنم صادقانه ترین دعاها هستند ...

یا شبیه  زیبایی  شگفت انگیز دنیای کوچک  کودکان ....همان ها که  رها هستند از همه ی دل بستگی های دنیا و چقدر آرزوها ی قشنگ دارند و چقدر خوب خدا را می شناسند ...

یا شبیه اشک های پاک رزمنده آن هنگام که صحبت از " حسین" می شود و او در آرزوی رسیدن به او مشتاقانه به استقبال گلوله های سرد سربی می رود و شاید  هیچ کس فکرش را هم نمی کند این گلوله ها  در نظر او چقدر شیرین می شوند وقتی او را به "حسین" می رسانند ...

اما  نه تو باید زیباتر از تمام این زیبایی ها باشی ... و وقتی بیایی تمام این زیبایی ها به احترامت کنار می روند ... اصلا بعد از تو زیبایی دیگری هم می ماند؟
 نه می دانم تو شبیه هیچ کدام از زیبایی هایی که دیدم نیستی ... و من چقدر دوست دارم زیبایی " انسان کامل" را ببینم ... من می دانم "زیبایی" هم منتظر توست  تا به احترامت بایستد و قیام کند ...

پ.ن: اللهم عجل لولیک الفرج
++ کسی می آید ... کسی می آید ...کسی بهتر ...کسی دیگر ... کسی که مثل هیچ کس نیست ...


  • ۹۳/۰۸/۲۱
  • ن.ب

نظرات (۴)

 سلام
 نفستان حق
 زیبا بود
 موید باشید
پاسخ:
سلام
ممنون
  • محمد محمدیان
  • ان شالله در پناه حضرت حق موفق و موید باشید

    پاسخ:
    ممنون
  • همسایه کریمه
  • تصویر عالیست
    پاسخ:
    ممنون
  • کمی بودن ...
  • این دل اگرکم است بگوسربیاورم
    یاامرکن یک دل دیگربیاورم
    خیلی خلاصه عرض کنم"دوست دارمت"
    دیگرنشدعبارت بهتربیاورم

    یامهدی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">