به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۲
  • ۰
باران به تماشای تو می نشیند

و من در میان قدیمی ترین کوچه ی شهر

به انتظار تو نشسته ام

و  به غزل های ناگفته از تو فکر می کنم

من گمنام ترین شاعر این شهر بوده ام

هرروز دیوانی از اشعار را در افکارم می سرودم

و هرروز غزلی تازه را تنها با حرف اول نامت می ساختم

و نمی دانم کی به پایان نامت می رسم!

من ساکن شهری بارانی نیستم

اما در هوای تو تنها باران است که می بارد

و هواشناسی  خیالم هوای  هرروز  تو را بارانی  می بیند

من خاطره ای از تو به یاد ندارم 

 اما تنها با حرف اول نامت خاطره ها ساخته ام !

من در میان گل ها نیستم

اما نامت مانند بذر گل می ماند

که چون از دهانم بیرون می آید برخاک می نشیند و گل می روید

من شبی را نمی بینم

وقتی نامت خورشید را پابه پای خود تا خود شب هم می کشاند

من در حال و آینده و گذشته نیستم

نامت زمان را هم به بازی کشانده است

من  نامت را از تمام پرستو های شهر شنیده ام


که به جست و جوی تو تمام آسمان را هرروز پرواز می کنند

می بینی

تمام جهان بهم ریخته از نامت و  همه به دنبال تو می گردند ..

و من تنها در قدیمی ترین کوچه ی شهر

زیر باران

به انتظارت نشسته ام ...

و هنوز غزل می گویم در افکارم

تنها با حرف اول نامت ...

"اللهم عجل لولیک الفرج"

سلام به خاطر امتحانا نبودم البته هنوز تموم نشدن ولی سختاش رو خداروشکر دادم :)

ان شا الله به زودی دوباره فعال خواهیم شد ...

++یه بارون خیلی عالی بعد از مدت ها ... خدا رو شکر


  • ۹۳/۱۰/۲۵
  • ن.ب

نظرات (۱۲)

سلام
 عید ولادت حضرتش بر شما.مبارک


امام حسن عسکری علیه السلام:


«أَلتَّواضُعُ نِعْمَةٌ لا یُحْسَدُ عَلَیْها.»:
تواضع و فروتنى، نعمتى است که بر آن حسد نبرند.

(تحف العقول، ص489)

پاسخ:
سلام ممنون هم چنین
  • کمی بودن ...

  • امام رضا (علیه السلام):
    «مَن زارَنی عَلی بُعدِ دارِی، أتَیتُهُ یَومَ القیامَةِ فی ثَلاثِ مَواطِنَ حَتّی أُخَلِّصُهُ مِن أهْوالِها: إذا تَطایَرَتِ الکُتُبُ یَمیناً وشِمالاً، وعِندَ الصِّراطِ، وعِندَ المیزانِ.»
    «هر کس با وجود دوری سرایم به دیدار من آید، روز قیامت در سه جا به نزدش می‌روم تا او را از ترس و وحشت‌های آن‌ رها سازم: هنگامی که نامه‌های اعمال به راست و چپ پراکنده می‌گردد, بر پل صراط، و هنگام سنجش اعمال.

    پاسخ:
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا...
    لبیک یا محمد "صلی و الله علیه و آله و سلم"

    سلام

     دعوتید به  آخرین آفتاب.... 

    http://baketab.blog.ir/post/46
    پاسخ:
    سلام
    لبیک یا محمد "صلی و الله علیه و آله و سلم"

    سلام

     دعوتید به  آخرین آفتاب.... 

    http://baketab.blog.ir/post/46
  • کمی بودن ...
  • امام باقر(ع):
    محبت قلبی برادرت رانسبت به خود،ازمحبت قلبی خودت نسبت به اوبشناس...
    بحارالنوار.ج46.ص 291
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن
    متن عالی بود
    اللهم عجل لولیک الفرج
    آنچه از دل برآید لاجرم بردل نشیند ...


    ان‌شاالله که در امتحانات موفق و سربلند و پیروز باشید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام خیلی ممنونم 

  • سید حسین
  • جمعه دیگر جوابگوی من نیست ،
    هر روز به انتظارت می نشینم ...
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام
    خیلی زیبا بود ، بهتون تبریک میگم
    ان شاءالله که موفق باشید
    یا حق
    پاسخ:
    سلام 
    خیلی ممنون  سر زدید 


  • کمی بودن ...
  • امام رضا(ع):هرکس سپاسگزاری ازکسانی که واسطه نعمتندنکند

    ازخداسپاسگزاری نکرده است

    وسایل الشیعه ج11 ص542

     

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چه زیبا
    من ساکن شهری بارانی نیستم 
    اما در هوای تو تنها باران است که می بارد ...

    اللهم عجل الولیک الفرج!!

    ان شالله با موفقیت بگذرونید
    :)

    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم :-)
  • میهمان ...
  • حاصل عمر اگر نیم نگاهی باشد
    بهر آن نیم نگاه با دل زار آمده ام

    سلام
    ان شاء الله تو امتحانات موفق باشید
    پاسخ:
    سلام ممنونم
  • بنده خدا ...
  • سلام بابابچه زرنگ!

    همیشه سرمیزدم به وبت ولی ناامیدبرمی گشتم!

    خوش به حالتون:))
    پاسخ:
    سلام 
    ن بابا زرنگ چیه :-) درسا زیاد ن  وگرنه نمره ها ...

    ممنون عزیزم ♥♥
    العجل یا مولا ...........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">