به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۳
  • ۰

دلم  شور میزند

کنار گندم ها می نشینم ...

حساب روز ها از دستم در رفته

و من نبودنت را در تمام این روزهای رفته دیده ام

دلم شور میزند...

و به آسمان نگاه می کنم

هنوز آبی است اما

چقدر در روزهای نبودنت پیر شده

دلم شور میزند


باز هم خواب مانده ام


یک صبح جمعه دیگر


دلم شور میزند


زمین غمگین شده است ...


دلم شور میزند


سلام بر تو هنگامی که لبخند میزنی

و این شیرین ترین سلام دنیاست ...

دلم شور میزند

نگاهت رنگ فاطمه [س]دارد ...

دلم شور میزند ...


همانقدر مهربان

همانقدر آرامش بخش

دلم شور میزند ...

باران می گیرد

بوی خوب باران...

سلام بر تو هنگامی که می آیی و عطر باران

در تمام کوچه ها پر می شود

دلم شور میزند

سلام برتو هنگامی که دست نوازش می کشی بر  سر کودکان غمگین

شبیه دست های علی [ع]

همانقدر مهربان

همانقدر آرامش بخش

دلم شور میزند ...

کربلا از اول عطر مکه داشت

 و حالا

 مکه عطر کربلا گرفته ...

از کدامشان می آیی ؟

دلم شور میزند

گاهی به سمت کربلا نگاه می کنم

گاهی به سمت مکه

دلم شور میزند

باران می گیرد

بوی باران ... بوی باران

دلم شور میزند

سلام برتو هنگامی که می آیی

مثل همین باران

دلم شور میزند

سلام برتو ...

و زیر باران می نشینم


بوی خوبش

هنوز نوید روزهای تازه می دهد

روزهایی که تو ذرونشان می درخشی

و تمام ما آسوده ایم

از اینکه لبخندت و دست های مهربانت کنارمان هست ...

زودتر بیا

دلم شور میزند ...



// حادثه ی تلخ مکه  :( 

// اللهم عجل لولیک الفرج

// زودتر بیا








  • ۹۴/۰۷/۰۴
  • ن.ب

نظرات (۱)

  • عباس زاده
  • دلم شور میزند ...
    زودتر بیا ..






    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">