به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۲
  • ۰

بوی خوب دعا



از  پنجره ی  اتاق مادربزرگ


که  رو به گلدسته های مسجد بازمیشود


و از آن همیشه بوی خوب دعا می آید


و از آن همیشه نام های تو را میشنوم


شاید از همین پنجره بود که عاشقت شدم


و تک تک نام هایت را به خاطر سپردم


و چه خوب است که  تمام نام های خوب مخصوص توست


و من می توانم به پیچک ها تکیه دهم


و زیر نور ماه


روبه روی گلدسته های دوست داشتنی


و در میان عطر بهارنارنج ها


یکی یکی نام های تو را صدا بزنم


و به آسمان پر از ستاره خیره شوم ...


کنار پنجره ی خوشبو


که از آن بوی خوب دعا می آید


من هم دست هایم را بالا بگیرم


چشم هایم را ببندم


و فقط گوش کنم به دعاهای مادربزرگ که عطرشان تمام کوچه را برداشته



و شمعدانی ها را تماشا کنم


که مرا یاد تو می اندازند


 و مثل همیشه همه چیزهای زیبا من را یاد تو می اندازد


مثل همین شمعدانی ها


مثل همه ی نام هایت که زیبایند


مثل همین پنجره


که بوی خوب دعا دارد


و مثل مادربزرگ که مهربانی را بلد است


مثل بچه ها که درون چشم هایشان چیز عجیبیست


مثل خوشه های گندم


مثل عطر گلاب


مثل دست های کوچک نوزاد


مثل تمام نام هایت


که زیبایند


و من دوست دارم


کنار پیچک ها آرام آرام


یکی یکی


تمام نام هایت را صدا بزنم


در زیر نور ماه


و کنار  پنجره ای که بوی خوب دعا دارد ...


و روبه گلدسته های دوست داشتنی باز میشوند...





  • ۹۴/۰۶/۰۹
  • ن.ب

نظرات (۱)

بسیار عالی..
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">