به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۴
  • ۰
آتش ...

بسیار دوست داشتنی تر است از فراق تو!  نمی توانم تصور کنم ... تو دور شوی و من به دنبالت بگردم ! نمی توانم باور کنم به  همه نگاه کنی و به من که میرسی رو برگردانی ...  با همه سخن بگویی و به من که رسیدی سکوت کنی!

چگونه  در ذهنم  بگنجانم که تو سوالی را پاسخ نگویی ... یا نگاهی را با هزاران نگاه  دیگر پاسخ ندهی ... یا چشمی را گریان ببینی و جویای حالش نشوی! یا کسی به سمتت بیاید و تو ده قدم بیشتر به سمتش برنداری  و بایستی!...

چگونه می شود مخلوقت را در فاصله ای دور با خودت بگذاری ! وقتی همیشه با نزدیک بودنت آرامش میکردی ... چگونه می شود دستانش را در

میان هوا رها کنی ! وقتی به سمت دست های تو دراز شده اند ... چگونه می شود در تاریکی رهایش کنی ... چگونه میشود تو را بخواند و تو کم تر

از سه بار پاسخش دهی !...می دانم ! حتی اگز تمام عمرم را هم گناه کرده باشم ...باز هم گوشه ای پنهان میشوی و از دور نگاهم میکنی!  میدانم خیلی زود برمیگردی و باز هم می گویی : حیا می کنم از بنده ام که او به جز من کسی را ندارد... باز هم ظاقت نمی آوری ... بازهم برمیگردی ... بازهم آرامم میکنی ...

این بار با نوای دل نشین" یا عبادی  الذین اسرفوا علی انفسهم " صدایم می کنی ...

و  چه دل نشین بار ها  برایم تکرار میکنی : انه یغفر الذنوب  جمیعا ... و باز هم دلت را جا نمیگیرد وبرای بیشتر خوشحال شدنم  باز هم اضافه میکنی :
"انه هو الغفور الرحیم "...

و من باز هم آرام میشوم ... و باز هم خوشحال میشوم  که تو خدایم هستی !


پ.ن: قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ...






  • ۹۳/۰۶/۲۴
  • ن.ب

نظرات (۵)

  • وارثــــــــ ...
  • سلام علیکم...بسیار عالی بود و مناسب حال...
    نگاه راضی امام زمانمان نصیبتان...
    یا زهرا...
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون از لطف و دعاتون ...

    احسنت
    عای بود
    پاسخ:
    ممنون...
    سلام ممنونم که بهم سر زدین
    وبتون عالیه
    خداقوت
    پاسخ:
    سلام ممنون از لطفتون ...
    قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

    lخدا خیرتون بده این آیه رو گذاشتید...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون...
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">