به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

و تو خواستی همدم من شوی ... چه شیرین است این قصه ... باز هم برایم بگو از دوست داشتن هایت ... از نزدیک بودنت ...


از اینکه گفتی همه را می بخشی ... بگو برایم ... از همان قصه هایی که شیرین ترین قصه هاست از اینکه شنیده ام موسای پیامبر را سرزنش


کردی که چرا به درخواست فرعون و کمک خواستنش در هنگام غرق شدن بی توجه بودی ! و سوگند خوردی اگر تو را  خوانده بود پاسخش می دادی ! .. 

 و موسی از بخشش و رحمت تو  حیران شد ...و تو در جواب تعجبش گفتی  تو خلقش نکردی اگر مخلوق تو بود تو نیز چنین می کردی!* ...


برایم بگو از اینکه به عیسی فرمودی تا کی منتظر بندگانم بمانم !**...  بگو از آن حدیث زیبا که پیامبردوست داشتنیت  برایمان گفت که ***هرروز بنده

ات را یاد می کنی ... برایم بگو از نام های شگفت انگیزت که هریک از دیگری زیباترند ....نه نام هایی که  هر کدام  در زیبایی زیباترینند ... و گفتی با هرکدام که دوست داشتم صدایت بزنم .... بگو برایم  از اینکه  دعوت آسمان با همه ی بزرگی وپاکی اش و زمین باهمه تواضع و گستردگی اش را رد کردی و قلب کوچک بنده ی مومنت را جایگاه خودت انتخاب کردی ! ... چه خوشبخت است بنده ی مومن تو ! خدایش با تمام بزرگی اش  آسمان و زمین را رها می کند و در قلبش جای میگیرد!****...


بگو برایم که دنیا عجیب فراموشی می آورد ... ومن عجیب فراموش کار شده ام ...


بگو برایم از آغاز ... از  آن عهدی که بین من و تو بود ... بگو برایم که من دلتنگ روزهای خوش بودن کنار تو

هستم ... روزهایی که دنیا  بین ما نبود ... روز هایی که فراموشکار نشده بودم !


 همان روز های آغازین خلقتم  ... 


    



پ.ن :*حدیث قدسی

**روایت از امام صادق(علیه السلام): خداوند خطاب به حضرت عیسی (علیه السلام) :یا عیسی کم اطیل النظر و القوم لا یرجعون ... ای عیسی چقدر چشم انتظار بمانم وبندگانم به دامنم برنگردند؟

***حدیث قدسی : عبدی ما انصفنی اذکرک و تنسی ذکری وادعوک الی عبادتی وتذهب الی غیری ( بنده من با من به انصاف رفتار نمیکنی من تو رایادمی کنم وتومرا ازیاد می بری من تو را به بندگی خود می خوانم و تو رو سوی دیگر می کنی  ...)

****حدیث قدسی :من در آسمان و زمین نمی گنجم ولی قلب بنده ی مومنم مرا در خود جای می دهد..




  • ۹۳/۰۶/۱۳
  • ن.ب

نظرات (۶)

عالی بود..

بی قرار بودیم..بی قرارترمان کردین!
مچکرم ارمتن های قشنگت 

خیلی بهم حس آرامش میدن...
پاسخ:
خواهش میکنم ...
  • ح.ه * سید فریاد*
  • بنام نامی الله
    سلام
    بسیار جالب بود
    نمیدونم حس خوبی بهم القا شد

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون...
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • سلام

    عالی بود ممنون...
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم...
    یاعلی
  • تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
  • من در آسمان و زمین نمی گنجم ولی قلب بنده ی مومنم مرا در خود جای می دهد..
    سلام خیلی جالب بود... ممنون.
    به ما هم سر بزنید و نظرات و حرفهاتون رو بگید.

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام 
    خواهش میکنم 
    ان شاالله سر میزنم ممنون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">