به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

آیات بهار



 هیچ گاه نفهمیدم

چه درگوش زمین نجوا می کنی

که یکباره سبز می شود

از عطر دلنشین صدایت

و درختان پیر و خشک

می خندند و شکوفه می دهند از شادی شنیدن کلامت

و سر هر شاخه ی درختی گنجشکی آشیانه می سازد برای  تا ابد ماندن

نمی دانم چه درگوش زمین نجوا می کنی

اما می دانم هر سال بهار

 زمین  روح می گیرد و عاشق میشود

و دستپاچه و سراسیمه رخت های زمستانی اش را دور می اندازد

می دانم هر سال بهار

تمام گل ها آیه آیه می رویند

و من چقدر دوست دارم این آیه های رنگارنگ بهار را

می دانم هرسال بهار


پرستوها به سان پیامبرانی از دوردست می آیند


و بر بام هرخانه با نغمه هایشان از تو می گویند


می دانم هرسال بهار


آیه هایت همه جا را دربرمی گیرند


و کیست که بتواند این همه آیه را بپوشاند ؟

اگر حتی پرستوها را فراری دهند

و سبزه ها را زیر پا لگد کنند

یا گل ها را بچینند

با عطر خوش یاس های سپید چه می خواهند بکنند؟

و من یقین دارم پیامبران کنار معجزاتشان

همیشه شاخه ای گل یاس در دست داشتند...


پیشاپیش سال نو مبارک / التماس دعا

  • ۹۳/۱۲/۲۶
  • ن.ب

نظرات (۱۳)

  • میثم حسینی خو
  • ممنون که سر زدی.
    یا علی
    سلام

    زیبا بود

    آرزوی سال پر خیر و برکتی براتون دارم
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون 
    همچنین شما
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  •  شهادت مادر اربابمون تسلیت 
    التماس دعا

    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
  • میثم حسینی خو
  • ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.
    سلام عزیزم
    سال نو مبارک
    صدسال به این سالها☺
    سلام


    http://taknevisi.blog.ir/post/120
  • حسین زیلان
  • بسیار زیبا بود
    پاسخ:
    ممنون
    سلام گلم
    مثل همیشه زیبا بود

    سال نو توام پیشاپیش مبارک :)
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون عزیزم :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)
    خودمونی بگم چه قشنگ بود...

    یه جا گفتی لباس زمستونیشونو دستپاچه دور میریزن..
    تعبیر جالبی بود...

    پاسخ:
    مرسی عزیزم :):)
  • کمی بودن ...
  • سلام سالی پرازخدابرات ارزومندم 
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    منم همین طور
  • تا اینجا خواندم...
  • دوباره...؟

    http://baketab.blog.ir/post/55
    در گوش آنها آیات عشق نجوا می کند
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام
    زیبا بود
    ان شاءالله بهارتان سبز باشد.
    یا حق
    پاسخ:
    سلام ممنون

    همچنین
  • انسان نیازمند
  • بسیار زیبا
    سلام
    سالتون پر از عیدیهای فاطمی
    پاسخ:
    سلام

    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">