به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۲
  • ۰



در شبی سرد و برفی


که هیچ پنجره ای باز نبود


و هیچ عابری از این کوچه ی باریک عبور نمی کرد


نذر کردم که شعرهایم را به همه مردم شهر هدیه دهم


تا تو بیایی ...


چند بیت را که درباره ی چشمانت نوشته ام


به دخترکی که هرروز سر چهارراه گل می فروشد


-و به گمانم هیچ کس به او نگفته  چقدر چشمانش زیباست -


و چقدر وقتی می خندد دوست داشتنی می شود می دهم


و شاید مردم تصور کنند او به لباس و خوراک بیش تر احتیاج دارد


اما من می دانم اگر بداند چقدر چشم هایش دوست داشتنی هستند و زمانی که لبخند میزند


چقدر زیبا می شود دیگر هیچ گاه غصه نمی خورد


حتی وقتی لباس های کهنه برتن دارد چون همیشه می داند زیباست


و هیچ گاه نمی گرید چون میترسد چشم هایش خراب شوند


و هیچ گاه اخم نمی کند چون قدر لبخندش را می داند


چند بیت شعر را به پیرزن همسایه هدیه می دهم


که سال هتست پشت پنجره می نشیند و غصه ی نیامدن فرزندانش را می خورد

ا

ما وقتی بداند سال ها نیامدنت  را  با شعر چقدر زیبا توصیف کرده ام - که حتی گاهی می ترسم نبودنت شاعرانه تر باشد!-


دیگر غصه ی نیامدن فرزندانش را نمی خورد و  به جای غصه خوردن شعرهایم را می خواند


چند بیت شعر را به رفتگر خسته ی کوچه می دهم


و به چند بیت شعر و یک لیوان چای گرم مهمانش می کنم


و می دانم وقتی شعرهایم را بشنود تمام خستگی روزها از تنش بیرون می رود


چندبیت شعر را لابه لای برف ها پنهان می کنم


تا اگر عابری -که شاید خسته و شاید تنها وشاید عاشق!- باشد  و نگاهش به شعرهایم افتاد


شعرهایم را برای معشوقه اش ببرد


شعرهایم را به همه مردم شهر می دهم


تا دست به دست بگردند


وهمه جا شنیده شوند


آن وقت شاید در روزی برفی از کنار عابری بگذری که شعرهایم را زمزمه می کند


ویادمن بیوفتی ...آن گاه یقین دارم سراسیمه بازمیگردی ...


من به صداقت شعرهایم ایمان دارم...


  • ۹۴/۰۱/۲۷
  • ن.ب

نظرات (۸)

  • مهدی حزباوی
  • سلام خدمت شما دوست عزیز
    بسیار عالی مطلب زیبایی بود
    وبلاگ زیبایی دارید احسنت به شما
    اگر مایل بودید به ما هم سر بزنید در صورت تمایل تبادل لینک کنیم
    یا علی موفق باشید
    http://komeit.blog.ir/
    پاسخ:
    سلام

    ممنونم...موفق باشید

    ســـلام ...

     

    مــا برگشـــــتیـــم ...

     

    یـــــاس نبــــى بـا دیگـر قــامـتــم اســتـوار نیسـتبــــروز میــباشـد ...

     

    منتــــطر حضـــور ســـبزتــان هســــتیم ...

     

    التـــــــمــاس دعـــــــای فــــــــــــــرج + شــــــهــادتـــــــــــــ ...

     

    یـاعــــــــلـى ...

    پاسخ:
    سلام

    ممنون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • وقتی از دل برآید بر دل نشیند دیگه
    و 
    تبریک ایام بانو

    تنت سالم و دلت خوش ان شالله

    التماس دعا
    پاسخ:
    ممنون :)

    هم چنین ....

    التماس دعا
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • وهمه جا شنیده شوند 


    آن وقت شاید در روزی برفی از کنار عابری بگذری که شعرهایم را زمزمه می کند 

    ویادمن بیوفتی ...آن گاه یقین دارم سراسیمه بازمیگردی ...

    من به صداقت شعرهایم ایمان دارم...



    میدونی چندبار خوندمش..!!!!؟؟
    :)


    و + به کامنت م ع






    پاسخ:
    مرسی عزیزم لطف داری :)

    واقعا اینقدر خوب بود؟! خوشحالم خوشت اومد :)
    متنهاتو خیلی دوست دارم عزیزم
    موفق باشی :)
    پاسخ:
    سلام 
    مرسی دوست خوبم :)
    سلام

    زیبا بود
    نذرتون قبول

    دعامون کنین ما هم لایق باشیم
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون 
    محتاجیم به دعا
    چه حـرف هـا که درونـم نگفـته می مـــاند
    خوشـا به حال شمـاها که شاعــری بلدید

    من به صداقت شعرهایم ایمان دارم...
    *************************
    سلام
    دست نوشته ی زیبایی بود .
    ان شاءالله به حرمت دل پاکی که دارید خدا به شما بهترین ها را بدهد
    موفق و موید باشید
    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم از دعای قشنگتون لطف دارید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">