به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۲
  • ۰

بودنت همیشه هست...

کنار عطر خوش اقاقی چقدر حس می کنم تو را

بودنت همیشه هست اما

 از وقتی پدربزرگ گل های سرخ را درون باغچه کاشت بیش تر یادت می کنم

 از وقتی مادر پرده های ضخیم قرمز رنگ  را برای شستن در آورد

و آسمان از پنجره ی اتاق پیدا شد بیش تر یادت می افتم

و دعا می کنم هیچ وقت آن پرده های ضخیم برنگردند !

بودنت همیشه هست اما

از وقتی نوزاد  همسایه به دنیا آمده و من زود می دوم تا دست هایم را در دست های کوچکش بگذارم

و او انگشتم را محکم می گیرد بیش تر یادت می افتم

بودنت همیشه هست اما

از وقتی پدر دو قناری کوچک خریده و من همیشه محو رنگامیزی زیبایشان می شوم

بیش تر یادت می افتم

بودنت همیشه هست اما

از وقتی  با مادربزرگ به پشت بام می روم تا گندم های عید را آب دهیم و بی صبرانه منتظر سبز شدنشان

باشیم بیش تر به یادت می افتم

بودنت همیشه هست اما

گاهی یادم می رود ...


  • ۹۴/۰۱/۱۴
  • ن.ب

نظرات (۶)

موفق باشید
پاسخ:
ممنون
سلام و رحمت خدا

عید بر شما مبارک..
پاسخ:
سلام
ممنون.همچنین
  • ˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙
  • سلام

    میلاد حضرت مادر مبارک

    لحظه هاتون زهرایی

    یازهرا
    پاسخ:
    سلام

    ممنون.برشما هم مبارک باد
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عه قالبتون رو عوض کردید؟
    خوب شده

    تبریک میلاد دخت نبی
    :)

    امــا...
    متن هم +
    :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم

    ممنون

    برشما هم مبارک باشه

    :):-*
    سلام
    گاهی واقعاً یادمون میره.
    خیلی زیبا بود عزیزم
    ممنون

    پاسخ:
    خواهش گلی
    بودنت همیشه هست اما

    گاهی یادم می رود ...
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام بانو
    زیبا بود
    ان شاءالله دلتون همیشه خوش باشد از یاد خدا

    پاسخ:
    سلام

    ممنونم از لطفتون

    همچنین شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">