به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

آبی ترین آبی

هیچ آبی در جهان وجود ندارد


برای رسم احساسم


بارها تمام آبی های جهان را امتحان کرده ام


و از تمام نقاش های جهان پرسیده ام


اما هیچ کدام نمی دانستند ...


تو


آبی ترین حس خوشبختی هستی


که دیوارهای تاریک وجودم را رنگ زدی


و در میان تمام تاریکی ها دست هایم را


گرفتی و من را به نور  نشان دادی


و من را با نور آشنا کردی


تو آبی ترین حضوری که درمیان سرمای تنهایی


آسمان را به من هدیه دادی


تا دیگر هیچ گاه به زمین دلنبندم 


و من  حالا همیشه آسمان را در جیب لباس هایم با خود به همراه دارم ...


تو آبی ترین حس دوست داشتنی


که درمیان تمام واژه های غریب


که از حرف زدن ناتوان و درمانده بودم


کلمه ی عشق را بر زبانم جاری کردی


ویادم می آید وقتی مادر کلمات را یاد می داد


و پدر آن ها را با من تمرین می کرد


اولین بار تو بودی که عشق را به دایره ی واژگانم اضافه کردی


و من بعد از تو وقبل از تو هیچ واژه ای را به اندازه ی عشق آبی ندیدم ...


تو آبی تر از تمام دریاها یی


 و تمام دریاهای جهان را آواره کردی


و تمام اقیانوس ها را شرمنده


و بعد از تو وقبل از تو هیچ اقیانوسی را ندیدم که بزرگ تر ووسیع تر از اقیانوس رحمت تو باشد


تو آبی ترین زمزمه ی مهربانی بودی


که همچون لالایی روح بخش هرشب و هر لحظه کودک بی تاب درونم را


به شیرین ترین رویاهای عالم بردی ...



هیچ آبی  ایی در جهان نمی تواند


احساسم را به تو رسم کند


و من هنوز هم نمی توانم برای آسمان و دریاها و اقیانوس ها و تمام آبی های جهان


بگویم احساسم به تو چقدر زیباتر از  آبی  آن هاست


و آن ها هنوز مشتاق اند بدانند حضور تو چه رنگی دارد ؟!...


و راستش من هنوز هم نمی توانم بگویم


حضور تو چه رنگی دارد


اما شاید من آن را در خیال خودم


آبی ترین حضور بنامم


آبی تر از تمام آبی های جهان ...



  • ۹۳/۱۲/۰۳
  • ن.ب

نظرات (۷)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • طلوعم کن
    تو میتوانی....

    :)

    زیبا بود
    پاسخ:
    مرسی :)
    خدایا دوستت دارم
    هر چیزی که منو یاد تو میاندازه رو دوست دارم
  • کمی بودن ...
  • حضرت علی علیه السلام:

    هرکه بداند خداعوض می دهد

    سخاوتمندانه می بخشد.
    سلام بانو
    ان شاءالله همیشه دنیای آبی و به طراوت باران داشته باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    همچنین شما
    رنگ آبی رو خیلی دوست دارم؛ پس آسمون میتونه هدیه عالی‌ای باشه. مخصوصاً اگه هدیه خدا  باشه! چه شود!!!!
    پاسخ:
    دقیقا :):)
    با سلام
    وبلاگ خوبی دارید
    خوشحال میشم به وب منم سری بزنید و درصورت تمایل تبادل لینک کنیم
    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم
  • کمی بودن ...
  • قلمت پربرکت نسترنم
    پاسخ:
    مرسیییییی عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">