به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۳
  • ۰
من زیر سایه ی تو آرامش می گیرم

سایه ای که من را در بر می گیرد

و حفظ می کند مرا مثل آغوش مهربان  مادر ...

 من از تو شمیم عشق را می شنوم

که به شیوه ی غزل های حافظ از عشق می گوید ...

بگذار دیگران "دربند " خود  باشند

من از تو   ندای "رهایی" می شنوم ...

 من از تو عطر "مادر" می شنوم 

و چقدر دوست دارم

عطر خوش "مادر" را ...

پ.ن:  چادرم مثل آغوش مادر آرامش می دهی ...




  • ۹۳/۰۹/۰۲
  • ن.ب

نظرات (۱۰)

چقدر زیبا...

خدا به شما که پرچمدار بیرق مادر هستید خیر بده
پاسخ:
ممنونم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چه تعبیر خوبی بود

    ان شالله حرمت نگهدار چادر باشیم
    پاسخ:
    ممنونم
    ان شا الله
  • ... حسینی ...
  • به یاد شهدا گمنام

    پس از عمری غریبی بی نشانی
    خدا میخواست در غربت نمانی
    از آن سرو سر افراز تو هر چند
    پلاکی بازگشت و استخوانی...

  • کمی بودن ...
  • +++
    توقف ممنوع!

    http://www.sahebzaman.org/dl/sound/clip/tavaqof-mamnu.mp3
  • فاطمه مهدیخانی
  • انتــــظار... زیبـــــــــاترین حس دنیــــاست وقـــــتی حاصـــــلش ؛ لمـــــس ضـــــریح باشــــــکوهت باشــد...!

    سلام

    واقعا چادر یه نعمت بزرگی هست ای کاش همه قدر میدونستن
    التماس دعا
    یازینب


    پاسخ:
    سلام 
    ان شا الله
    چه تشبیه و تعبیر قشنگی....
    پاسخ:
    ممنونم
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن
    خدا حفظتون کنه 
    التماس دعا داریم
    پاسخ:
    سلام 
    مادر ترانه ی فجر صادق است ...
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام
    زیبا بود موید باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • محمدرضا فلاح
  •  ابن‌مسعود می‌گوید: از پیامبر گرامی(ص) سؤال کردم، محبوبترین کار پیش خدا کدام است؟ فرمود: نماز در وقت، گفتم: بعد از آن چه چیز؟ فرمود: نیکی به پدر و مادر، گفتم: بعد از آن چه چیز، فرمود: جهاد در راه خدا. ( بالاترین جهاد یعنی جهاد اکبر ، مخالفت با هواهای نفسانی )    بحارالانوار جلد 74  صفحه 70

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">