به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۴
  • ۰

دست ها ی عاشق ...

دست هایی

عاشق تر

از دستان تو ندیدم!

و من  تازه فهمیدم دست ها هم عاشق میشوند!

و من تازه فهمیدم

دست هایت  چقدر دلتنگ  بودند ...


پ.ن: دستانت بی تاب بودند ...باید میرفتند تا آرام بگیرند ...
 ( السلام علیک یا اباالفضل العباس)





  • ۹۳/۰۶/۲۷
  • ن.ب

نظرات (۶)

تنها یک معامله است که بازندگان برنده اند
و آن معامله با خداست
[گل]
بلند شو زکنار فرات یا حضرت دریا ...
یک زمان دلم میخواست عباس شوم 

وازعباس شدن فقط کمرحسین راشکستم!
عالی بود
ممنون
پاسخ:
خواهش:)
  • طهورا-همنفس طلبه
  • هو الله احد باسلام. دستها هم ....

    تعبیر بسیار زیبایی بود . بسیار شبیه تعابیر استاد بزرگ ما سید مهدی شجاعی . این سبک نوشتن دل عاشق می خواهد و قلم توانا . دلتان در این مسیر خدایی و قلمتان استوار باد.

    پاسخ:
    سلام ممنون از اینکه سر زدید ...
    نوشته های سید مهدی شجاعی رو خیلی دوست دارم
    لطف دارید

    کسب درآمد اینترنتی !!! درآمد ماهیانه بین 50 هزار تومان تا بیش از 1 میلیون تومان!!! به همراه آموزش و معرفی سایت های معتبر!!!!

    http://ptc-bank.blog.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">