به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۲
  • ۰
لطافت باران ، عطر خوش نان ، طعم خوش انارهای تازه چیده شده ،

همه در کنار تو زیبا می شوند و معنا می یابند ...

کافیست یک بار به خورشیــــــد نگاه کنی

آنوقت تمام شب را به امید دیـــــدن خورشید بیدار می مانم

و از اخبار تنها قسمت اوقات شرعی را گوش می کنم ...

یا یک بار بی محابا زیر سیلابی ترین باران قدم بزنی

آنوقت باران تمام دنیایم می شود

و در تمام شهرهای بارانی خانه ای میخرم

و زیر تمام آسمان های بارانیـــــ مسجـــــدی می سازم

یا اگر یک بار گل سرخ را ببویی

در تمام گلفروشی ها به دنبال کار می گردم

و تمام باغچه ها را از گل سرخ لبریز می کنم

یا اصلا باغبانی می شوم

که پیشه اش تنها کاشتن گل های سرخ است ...

یا اگر یک روز پاییزی بگویی :" آه، چه قدر پاییز زیباست"...

آنگاه  روی تمام  دیوارهایـــــــــــــ ـاتاقم را  پاییز را نقاشی می کشم

و تمام فصل ها را می خوابم تا  تمام پاییز را بیدار بمانم

تو

هرچه را دوست بداری من آن را دوست خواهم داشت

و چه چیز در دنیا هست که زیبا باشد و تو در کنارش نباشی ؟....

میدانی نسب تو میرسد به زیبایی...


  • ۹۴/۰۱/۲۲
  • ن.ب

نظرات (۶)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • هرچه را دوست بداری من آن را دوست خواهم داشت 
    نمیدونم با ربط بی ربط این بخش رو که خوندم این بیت توذهنم مرور شد::

    گفتند که او عاشق گیسوی کمند است!
    موهای من از عصر همان روز بلند است.

    زیبا بود
    و چه چیز در دنیا هست که زیبا باشد و تو در کنارش نباشی ؟....
    میدانی نسب تو میرسد به زیبایی...

    قلمتون مستدام

    پاسخ:
    سلام

    مرسی عزیزم هم بابت نظرت هم شعر قشنگی که نوشتی
    {قاشق برای خوردن غذا خوب است.
    و
    فنجان برای چای نوشیدن
    و
    انسان هم تنها برای ادم شدن .. رجبعلی خیاط}

    سلام
    نوشته هات قشنگه مخصوصا مطلب : فقط کمی شبیه تو ...
    به وب منم سربزن
    و قلمت برای نوشتن برقرار

    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم 
    چشم:)
    +++
    عالی بود :)
    پاسخ:
    ممنونم:)
    سلام
    عااالی بود
    پاسخ:
    سلام 
    مرسی:)
    سلام
    تک تک جملات عاشقانه بود
    موفق و سربلند باشید
    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم از لطفتون

    سلام

    خیلی قشنگ بود همه پست ها تون

    در پناه خالق یگانه موفق باشید
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">