به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

ریاضیات

خسته ام

از تمام معادلات مرده و بی روح ...

من تمام ریاضیات را انکار می کنم

وقتی هیچ عددی نمی تواند بگوید چقدر دوستت دارم

من تمام توابع را انکار می کنم

وقتی هیچ تابعی نمی تواند رابطه ی من را با تو بیان کند

من هیچ منحنی ایی را دوست ندارم

وقتی هیچ منحنی در جهان نمی تواند احساسم را در مورد تو رسم کند

من تمام اشکال هندسی را کنار می گذارم

وقتی نه دایره ها می توانند محیطی را بین من و تو رسم کنند 

 و نه هیچ دوضلعی در جهان وجود دارد که من را به تو وصل کند


و نه هیچ پاره خطی که تنها از یک نقطه  (تو) شروع شود

و به همان نقطه(تو) برگردد

من تمام ریاضیات را انکار می کنم

و در زیر آسمانی که ارتفاعش را هیچ ریاضیدانی نمی داند

و در کنار امواج دریا که هیچ موسیقیدانی نمی تواند نت هایش را کشف کند

و در میان عطر خوش شب بو ها که هیچ معادله ای نمی تواند فرمول شیمیای اش را بیان کند

و در میان سبزه زارهایی که هیچ رنگی نمی تواند سبزی آن را رسم کند

می نشینم

و بی عدد و بی محاسبه و بی اثبات

بزرگ ترین قانون های جهان را کشف می کنم :

همه چیز ازتو شروع می شود و به تو ختم می شود

تو تنها حقیقت این جهانی ...




  • ۹۳/۱۲/۰۱
  • ن.ب

نظرات (۵)

سلام
از این جمله خیلی خوشم اومد

همه چیز ازتو شروع می شود و به تو ختم می شود
تو تنها حقیقت این جهانی ...


براتون آرزوی موفقیت میکنم
پاسخ:
سلام 

ممنون لطف دارید
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • و بی عدد و بی محاسبه و بی اثبات

    اصن بی قانونیشه که قانونیش که قانون مندش میکنه!!

    آفرین زیبا بود
    پاسخ:
    مرسی از تحلیلت :):)
  • تا اینجا خواندم...
  • سلام

     دعوتید به کتابی با طعم سفرنامه....



    http://baketab.blog.ir/post/47
    پاسخ:
    سلام
  • کمی بودن ...
  • من ریاضیات راانکار می کنم.....چه عکسای قشنگی میذاری

    یامن عذابه عدل

    ای کسی که عذابش ازروی عدل است

    درهنگام بروزمشکلات ناله نکنیم ،ناامیدنشویم 
    وبدانیم این عذاب،لطف است وشکرکنیم.
    پاسخ:
    مرسی چشمات قشنگ میبینه
  • حسین زیلان
  • متن تان زیبا بود.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام

    ممنونم

    شما هم همین طور

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">