به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۳
  • ۰

دلم گیر شده است با سنجاق مهربانی ات به تو


و من سال هاست  هر وقت دلگیر می شوم


لباس های کودکی ام را می گردم


تا عطر خوش تو را درون جیب هایش پیدا کنم


و می بویمشان تا یادم بیاید ...آن موقع ها که تازه به این دنیا آمده بودم


 و پاک بودم و قلبم تند تند می زد ....خیلی تندتر از این روزهایم


و دلم شور می زد


شور گم کردن تو را


و چشم هایم که به تازگی به دنیا گشوده شده بودند گریان بودند


قلبم تند تند می زد آنقدر تند که گویی نزدیک بود


بیرون بیاید و به دنبال تو بدود


بدود و در آغوش تو آرام گیرد


و چشم های خیسم دلتنگ تو بودند


قلبم تند تند می زد و همه چیز برایم غریب بود


و پاهایم هنوز می ترسید زمین سرد را لمس کند


قلبم تند تند میزد و دنیا عجیب و بیگانه بود


و دلم شور میزد ... شور گم کردن تو را


اما ناگهان تو قلبم را با مهربانی سنجاق کردی به خودت


و قلبم آرام گرفت و چشم هایم دیگر خیس نبودند


و دیگر دلم شور نمی زد ...


حالا سال هاست آن روزها گذشته اند و من هنوز هر وقت دلم می گیرد


لباس های کودکی ام را می بویم به امید یافتن عطر تو


و دلم هنوز آرام است و گیر شده است با سنجاق مهربانی ات به تو ...


 راستی ! لای لباس های کودکی ام


گل یاس خشک شده ای پیدا کردم


شاید آن روزها که قلبم تند تند میزد درون جیبم گذاشتی


همان روز که دلم را سنجاق کردی به خودت ...


حالا هروقت دلم می گیرد  به سراغ لباس های کودکی ام می روم


و به دنبال تو می گردم


و  هنوز  هم فکر می کنم کی گل یاس را درون جیبم گذاشتی؟ !



  • ۹۳/۱۱/۲۲
  • ن.ب

نظرات (۱۰)

  • ... یک بسیجی ...
  • گفتیم چه شد یاد شهیدان؟ گفتند
    یک کوچه به نامشان نکردیم مگر!!؟

  • جعفر حسن خانی
  • قلم خوبی دارید
    از نوشتتون لذت بردم
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون
    لطف دارید 
    شما هم همین طور
  • کمی بودن ...
  • گاه انسان به علت گناهی ازرزقی محروم میشود

    پیامبراکرم صلی الله علیه واله

    وسایل الشیعه

  • ی آنتی زایون
  • سلام  ممنون عالی بود . دعوتید به آنتی زایون با مطلب : وَ فىِ أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ لِّلسَّائلِ وَ المَْحْرُومِ و در اموال خود براى سائل و محروم حقى قائل بودند سوره ذاریات - آیه 19
    پاسخ:
    سلام ممنونم :-) 
    ممنونم خواهر
    زیبا بود
    پاسخ:
    خواهش خواهری
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چرا خوب نبود
    وقتی از سر صدق  باشه کار خوب میشه!
    :)

    عزتت زیاد
    پاسخ:
    مرسی :-) لطف داری
  • پاسدار ولایت
  • دعوت شدید !!

    البته سلام
    شما هم دعوت هستید دوستم .
    "شهدا" همه را صدا میزنند اما تنها عده ای میشوند ...


    نه ! برای تبلیغ نیومدیم رفیق ... اومدیم فقط با کمک شما صدای شهدا رو بگوش مردم برسونیم ...

    منتظرت هستیم .


    یا مولاتی یا فاطمة الزهرا ایتها الصدیقة الشهیدة
    پاسخ:
    سلام
    لباس های کودکی ام را می بویم ، به امید یافتن عطر تو...
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام بانو
    زیبا بود
    قلمتان پایدار
    پاسخ:
    سلام

     خیلی ممنون
  • کمی بودن ...
  • مچکرم بـــــــــــــــانو
    پاسخ:
    خواهش گلی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عالی
    دلم گیر شده است با سنجاق مهربانی ات به تو....



    یاد یه متنی از نظر آهار افتادم 
    :)
    پاسخ:
    مرسی 
    نه دیگه در اون حد خوب نبود :-) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">