به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۴
  • ۰

کفش هایت ...


کفش هایت را پنهان می کنم

تا شاید تو بمانی

کفش هایت را دوست ندارم !

 کفش هایت را شاید به رفتگر پیر کوچه بدهم که تازگی ها کفش هایش پاره شده

تا هرروز صبح هنگام جارو زدن کوچه صدای کفش هایت را بشنوم

و با صدای کفش هایت بیدار شوم ...

و چه صدای دلنشینی ! صدای کفش های تو در کوچه ...

کفش هایت را  که شبیه کفش های پدر دخترک همسایه است

شاید دم در خانه ی دخترک همسایه گذاشتم

تا دیگر غصه ی نبودن کفش های پدر را نخورد

و آرام بخوابد با فکر اینکه پدر آمده است ...

کفش هایت را شاید در باغچه بکارم

تا بعد ها شاید کودکی در هنگام خاک بازی آن ها را پیدا کند

و  به من برگرداند و من دوباره فکر کنم تو آمده ا ی ...

کفش هایت را شاید دم در مسجد گذاشتم

تا هرکس کفش ندارد آن ها را بپوشد و برایت دعا کند ...

می بینی کفش هایت برای همه مفید هستند به جز  برای خودت !

کفش هایت را ببخش! بمان و از پشت پنجره ببین کفش هایت چقدر بدون تو زیباتر هستند!

+  :)
  • ۹۳/۱۱/۱۷
  • ن.ب

نظرات (۷)

  • ... حسینی ...
  • تنها دعا نمی کنم که بیایی چون همه می دانند که می آیی
    دعا می کنم که وقتی آمدی چشمانم شرمسار نگاه مهربانت نشود
    اللهم عجل لولیک الفرج..

    پاسخ:
    آمین...
  • منتظرالمهدی


  • باعرض سلام وادب خدمت شما به اطلاع میرساند برای
    سلامتی وتعجیل درفرج ظهور مولا مهدی
    (عج) ورضایت قلبی امام زمان (عج) از طرف مرحوم ذاکر  (ره)ختم قرآن دروبلاگ منتظرالمهدی برگزار
     میگردد اگر تمایل به شرکت دراین ختم دسته جمعی هستید  اعلام نماییدلطفا نام جزء موردنظرخورد
    را ارسال نمایید 
    باتشکر .
    آجرک الله یامهدی
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون 
    قبول باشه 
    کفش هایت را دوست ندارم ، دَم از رفتن حرف میزنند...
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام
    زیبا بود
    پاسخ:
    سلام 

    خیلی ممنون
    نیتهای خدایی در هر کاری قشنگ هستند

    سلام
    متن خوبی بود و مفاهیم خوبی داشت

    خداقوت

    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم 
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بمان ...

    +++++++++
    پاسخ:
    ممنون :-) 
    ممنون
    قشنگ بود
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • حلما حسینی
  • سلام
    خیلی دوسش داشتم :)
    ممنون
    پاسخ:
    سلام 
    خواهش میکنم :-) خوشحالم دوست داشتی:-) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">