به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۴
  • ۰
میان واژ ه ها می مانم

وقتی از "تو" می خواهم بگویم

می دانی تقصیر من نیست

من تمام کتاب دستور زبان را خوانده ام

 اما این واژ ه ها هستند که کم و تکراری شده اند !

به دنبال کشف واژ ه ای جدید می گردم

تا کمی از "تو" بگویم ...

اما تنها "لکنت" است که بر زبانم می نشیند

"تو" در انتهای تمام بزرگی و "من" در ابتدای کوچک ترین ذره ام

اما گاهی این فاصله چقدر کم می شود

گاهی هیچ واژ ه ای بین من و تو قرار نمی گیرد

گاهی نیاز به خواندن تو نیست

گاهی تمام دستور زبان بیهوده می شود

گاهی تنها قطره اشکی کافیست تا از انتهای بزرگی بیایی

و من را بی واژه بغل کنی

و من بی واژه... بی لکنت کنارت اشک بریزم

چقدر دوست دارم این ارتباط  های بی کلام را ...

 من در هنگام از "تو" گفتن

غریب ترین ساکن سرزمین واژ ه ها می شوم

دیگر سراغ واژ ه ها نمی روم

تنها  با "قلبم"  تو را بی واژه صدا می زند ...

یادم رفته بود" تو "

 بین من و قلبم قرار می گیری...


+بالاخره تموم شدن :)
  • ۹۳/۱۱/۰۲
  • ن.ب

نظرات (۱۰)

سلام


http://zareh.blog.ir/post/679
سلام
چقدر زیبا
مخصوصاً این قسمتش:
گاهی تنها قطره اشکی کافیست تا از انتهای بزرگی بیایی
و من را بی واژه بغل کنی ...

موفق باشی
پاسخ:
سلام

مرسی گلم
  • کمی بودن ...
  • آیاکسی که حادثه ای بدبرای اواتفاق می افتد نمیداند

    که کسی جزمن نمی تواند آن مشکل رابرطرف کند مگربااجازه من؟!

    حدیث قدسی
  • کمی بودن ...
  • هرکه احسانی به شماکرد
    تلافی کنید
    گرنداشتید
    دعاکنید
    به قدری که بدانیدجبران شده
    پیامبرصلی الله علیه واله وسلم

  • کمی بودن ...
  • حرص نخوریدومعتدل باشید آنچه قسمت شماباشد به شماخواهدرسید...

    حضرت محمدصلی الله علیه وآله وسلم
    پاسخ:
    خیلی خوب بود 
  • دوستدار اسلام
  • سلام قولا من رب رحیم

     

    به دنبال درخواست بسیار مهم دکتر رحیم پور ازغدی برای برگزاری کرسیه های آزاد اندیشی اقتصاد در نماز جمعه ی تهران، و عدم همکاری مسئولین ذیربط بدلیل فشارهای وارده از سوی اقتصاد دانان غیر اسلامی در داخل کشور، از شما وبلاگ نویس عزیز تقاضا داریم که به میزان توان خود مطلبی در خصوص لزوم طرح بحث های "اقتصاد قرآنی" در مهم ترین و پرتعداد ترین تریبون دینی کشور، در وبلاگ خود منتشر کرده تا از اندک اندک این مطالب در کنار هم موجی پدید آمده و به گوش تئوریسین های اقتصادلیبرال در کشور برسد تا بلکه قدمی در راستای زدودن مظلومیت و مهجوریت از قرآن برداشته باشیم.

     

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نظریه های تولید شده ی اقتصاد اسلامی، می توانید به وب سایت http://www.kadamaei.ir/ و همچنین وب سایت http://reba.ir/ مراجعه نمایید.

     

     

    « ما تا به امروز می بایست مدل بومی اقتصاد را به دنیا عرضه می کردیم. ما باید هم کارآمدی در جهت رشد رونق اقتصاد، هم کارآمدی در جهت تأمین عدالت را به دنیا نشان میدادیم.»

    بیانات رهبری - 85 (دیدار با دست اندرکاران اصل 44)

     

    و تا به امروز هنوز...

    پاسخ:
    سلام
  • ** فرکانس **
  • سلام...

    متن زیبایی بود ...
    پاسخ:
    سلام ممنون
  • کمی بودن ...
  • امام علی (ع):هرکسی زیادشوخی کند،احمق شمرده می شود.

    غررالحکم،ص222

    سلام خداقوت ...
    تواین چندروز واقعادرک کردم این حرفتو"گاهی تمام دستورزبان بیهوده می شود....
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون عزیزم

    یادم رفته بود" تو "

     بین من و قلبم قرار می گیری...

    سلام

    زیبا بود

    پاسخ:
    سلام ممنون
    واژه به واژه از عشق سخن گفتی
    و من هنوز در لحظه ی انتظار بسر میبرم
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    خیلی زیبا بود
    از بیان این همه احساس لذت بردم
    موید باشید
    پاسخ:
    سلام

    خیلی خیلی ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">