به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۳
  • ۰

غم های تو ...

چه بگویم از غم های تو ... که شاید ناشناخته ترین غم ها باشد ... غم هایی که جنسش با تمام غم ها فرق می کند ...


با این غم های دنیایی که روح را روان را آتش می زند فرق می کند .... غم های تو با غم های من


که از جنس فراموشی خداست فرق می کندبا غم های من که از جنس ناامیدی هاییست


که شیطان هر لحظه چون تیری بر قلبم می فرستد و تمام سعیش را می کند تا رحمت تو را از یادم ببرد فرق می کند ...


غم های تو مثل غم های من نیست ...مثل غم های هیچ کس نیست...غم های تو


درونش شیرینی تسلیم نهفته است غم های تو هر کدام واحد های درسی عبد بودن است ...


غم های تو در پسش زیبایی های رسیدن است ... غم های تو شکل دیگری از رضای  محبوب است ...


غم های تو مستتر شده در"  راضیة مرضیة " ... غم های تو اوج شادی " بنده " شدن است ... غم های تو اوج رهایی از غم های


دنیاست ... غم های تو  تکرار نمی شود ... خاموش نمی شود ... غم های تو تا ابد حضور دارد ...نمی میرد ...غم های تو شبیه غم دوری از خداست


که تا جسم هست تا فاصله هست تا دنیاهست  حضور دارد ....غم های تو همیشه حضور داشته از همان روز هبوط ...


پ.ن : و ما رأیت الا الجمیلا ... 

** یکی از نشانه های مومن زیارت اربعین است ...


  • ۹۳/۰۹/۲۲
  • ن.ب

نظرات (۷)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چه کلمات همخونی داشتن!
    :)


    غم های تو راضیة مرضیة  
    غم های تو اوج شادی 


    پاسخ:
    ممنون اتفاقی بود خودم دقت نکرده بودم :)
    امام حسن  مجتبی علیه السلام فرمود: 
    بین حقّ و باطل به اندازه چهار انگشت فاصله است، آنچه با چشمت بینى حقّ است و چه بسا با گوش خود سخن باطل بسیارى را بشنوى.
    تحف العقول ص 229

    غم های تو  تکرار نمی شود ... خاموش نمی شود ... غم های تو تا ابد حضور دارد ...نمی میرد ...غم های تو شبیه غم دوری از خداست
    خیلی تأثیرگذار بود خواهر
    ممنون
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون
  • گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
  • اعظم الله اجورنا و اجورکم بمصابنا بالحسین (علیه السلام) و جعلنا و ایّاکم من الطالبین لثاره

    سلام علیکم

    عالی

    مثل همیشه

    سالم باشید و حاجت روا

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون

    موفق باشید
     غم های تو ، زیباترین تفسیر عاشقی ست ...
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
     سلام
     قلمتان پایدار
     موید باشید
    پاسخ:
    سلام ممنون
  • کمی بودن ...
  • اربعین تسلیت.....:(

    اصلا حسین جنس غمش فرق می کند.....
    پاسخ:
    سلام ممنون
      سلام ،
    غم های تو تا ابد حضور دارد ...
    زیبا و دلنشین بود و واقعا هم همین طوره ...
     «  با مطلب زیبا فراوان دیده ام بروزم .... »

    « آب و گِل  »
    پاسخ:
    سلام ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">