به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۳
  • ۰
در  کدام برهه از زمان تو  را گم کرده ام که چشم هایم دیوانه وار به دنبال تو می گردند ...

دور م از تو  اما عجیب است که نامت سال هاست که  به گوشم آشناست ... مثل یک آشنای قدیمی ... مثل یک نگاه مهربان

شبیه نگاه های مهربان  پدربزرگ ... که دیوانه وار چندسالیست حسش نکرده ام ... دورم از تو اما به گمانم جایی با تو بوده ام

جایی با تو بوده ام و با تو بی فاصله قدم زدم .!.. انگار جایی با تو بوده ام و تو دست هایم را صمیمانه گرفته باشی!

دورم از تو اما انگار جایی کنارت زندگی کرده ام  ... دورم از تو اما انگار جایی عهدی با تو بسته بودم ... عهدی شبیه دوستی

شبیه دوستی های پایدار  وشیرین کودکی ...  عهدی که تنها با تو باشم ...دورم از تو اما انگار جایی نه چندان دور

و زمانی نه چندان دیر نزدیکت بوده ام ...

دورم از تو اما انگار برای مدتی کوتاه  دور شده ام  و تو به چشم انتظار من نشسته ای ...

 دورم از تو اما انگار صدایت را نزدیک تر و آشنا تر از صدای خودم می شنوم! و تو را نزدیک تر از تمام نزدیکانم می بینم ...حتی نزدیک تر از خودم

دورم از تو اما انگار فاصله مان در حد دمی یا بازدمی هم نباشد ... دورم از تو ... اما حس می کنم می خوانی مرا ...

به شیوه ای که هیچ کس مرا تا کنون نخوانده ...می خوانی مرا به سویت .. آرام و مهربان ... و من در هاله ای از مه صدایت را می شنوم

 و هربار به قصد تو رهسپارت می شوم اما نمی دانم چرا هربار  میان راه می مانم و صداهای دیگری توجه من را جلب می کنند

و از شنیدن صدای تو غافل می شوم ...

صداهایی که هیچ کدام مهربان نیستند مانند صدای تو ... و هر بار  پشیمان زده باز می گردم ...

مهربانم یادم بده هیچ کس جز تو با من مهربان نیست ... یادم بده به سمت تو بیایم ... و این  بار تمام راه با من همراه شو تا در بین راه به دنبال دیگری نروم ...

دورم از تو ... اما  انگار روزگاری آشنا بوده ام با تو ... روزگاری نه چندان دور ... دورم از تو ... اما انگار نه چندان  دیر به سمتت می آیم ...

پ.ن: از ازل پر تو حسنت ز تجلی دم زد / عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

++ نگذار فاصله بیفتد بین من و تو ...  وقتی بدون تو نیستم  در بین ما "فاصله" معنایی  هم دارد؟!
+++یار ما عشقست و هر کس در جهان یاری گزید  / کز الست این عشق بی ما و شما مست آمدست




*شادی روح تمام رفتگان مخصوصا بابابزرگ خوبم که دوسال پیش در یکی از روزهای بارانی آذر تنهایمان گذاشت :( هم فاتجه ای قرائت کنید ...



  • ۹۳/۰۹/۱۰
  • ن.ب

نظرات (۷)

سلام
خدا رحمتشون کنه

مطلب خوبی بود
ئعامون کنید
پاسخ:
سلام 
ممنون 
محتاجیم به دعا
  • گلبرگ دانلود
  • سلام منتظر حضور گرمتون هستیم ...
    اربعین حسینی در راه است ...
    پاسخ:
    سلام
  • سعید نوروزی
  • خدا رحمتشون کنه...
    پاسخ:
    ممنون
    دردیست درد عشق که هیچش طبیب نیست/ گر دردمند عشق بنالد غریب نیست...

    یا صاحب الزمان ادرکنی آقا...

    سلام
    بسیار زیبا و دلنشین بود
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    خدا بیامرزتشون...
    پاسخ:
    ممنون

     رحمه الله من قرا فاتحه مع صلوات


     اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ و َآلِ مُحَمَّدٍ

     

     بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ﴿۱﴾              

     الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿۲﴾

     الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ ﴿۳﴾

     مَالِکِ یَوْمِ الدِّینِ ﴿۴﴾

     إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ ﴿۵﴾

     اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ ﴿۶﴾

     صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ ﴿۷﴾


     بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

     قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿۱﴾

     اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿۲﴾

     لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ﴿۳﴾

     وَلَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ ﴿۴﴾

     ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

     روحشون شاد

    پاسخ:
    خیلی ممنون
    سلام
    بسیار زیبا ،زبانم قاصر از وصف
    موید باشید
    پاسخ:
    سلام 
    خیلی ممنون لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">