به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۳
  • ۰


فرار می کنم از دنیا

و سنگر می گیرم کنار تو

باز هم برایم بخوان

فاذا سالک "عبادی "

 و من چقدر دوست دارم واژه های تو را ...

وقتی من را منسوب به خودت می کنی !

و من عاشق تمام "ی" هایی می شوم که من را به تو وصل می کند ...

چقدر خوب است با تو نسبت دارم! 

پ.ن: 
بنده ی تو ... یعنی من با تو نسبت دارم ...

نکات خیره کننده ی این آیه که نشان دهنده ی لطف خداست: تعبیر عبادی( بندگان من ) به جای ناس ( مردم) دال بر عنایت و رآفت خدا دارد
اساس سخن در این آیه بر متکلم وحده نهاده شده و هیچ گونه صیغه ی غایب استفاده نشده
"فانی قریب" حذف واسطه و پاسخ مستقیم خدا به دعاهای بندگان نشانه توجه فراوان خداست که نفرمود " فاذا سالک عبادی فقل انی قریب..."





  • ۹۳/۰۸/۲۲
  • ن.ب

نظرات (۸)

  • همسایه کریمه
  • و جئنا ببضاعة مزجاة، أوف لنا الکیل و تصدق علینا
    در خدمت هستیم
  • آشنای غریب
  • احسن
    پاسخ:
    ممنون
    شهادت حضرتش را به شما تسلیت می گویم...

    مام سجّاد علیه السلام : 

    ألا و إنَّ أبغَضَ النّاسِ إلَى اللّه ِ مَن یَقتَدی بِسُنَّةِ إمامٍ و لا یَقتَدِی بِأعمالِهِ ؛ 

    امام سجّاد علیه السلام :

    هشدار که منفورترین مردم نزد خداوند کسى است که سیره امامى را برگزیند ولى از کارهاى او پیروى نکند .

    . الکافى ، ج 8 ، ص 234 .

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    برشما هم تسلیت باد
  • محدثه انصاری
  • زیبا نوشتید.
    ممنون از حضورتون
  • محمدرضا فلاح
  • واقعا زیبا بود
    سپاسگزارم
    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم
  • کمی بودن ...
  • عشق به خداتنهاعشقی ست که ازدوطرفه بودنش اطمینان دارید...!
     در برابر دنیا ایستادگی کن و او را سه طلاقه کن ،
     تا دیگر تو را می آزارد ،
    ــــــــــــــــــــــــــ
    سلام زیبا می نویسید
    موید باشید
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون از لطفتون
    بنده ی تو ... یعنی من با تو نسبت دارم ...

    چه نسبت زیبایی :) دلم می‌خواد یک لیست از این نسبت‌ها بخوونم
    واقعاً ممنون
    پاسخ:
    بله

    واقعا زیباست...

    خواهش عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">