به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۳
  • ۰

محبوب من

می شود قلبم را برای خودت نگه داری ؟

تا شیطان شادابی ام را نگیرد دلم را نگیرد عشقم را نگیرد

من هنوز کودکی نحیفم !

هنوز شانه های کوچکم تاب گناه را ندارند

هنوز شب های بی تو خواب های تلخ می بینم

هنوز به عطر نفس های تو محتاجم

 **چرا مثل گنجشکی خیس من را در آستین نمی گیری و به خانه نمیبیری ؟


+از کتاب "درخت سوخته در باران "  نوشته ی ناصرحامدی

**جمله ی آخرش رو خیلی دوست دارم...

  • ۹۳/۰۷/۲۹
  • ن.ب

نظرات (۴)

  • خادم الرضا
  • میخانه ی ما منتظر قدوم شماست
    دعوتید به مهمانی عیسای اهل بیت
    یا حق
    بسم الله الرحمن الرحیم.
    اوج نیایش همان جمله آخر است.
    ما هم دوست می داشتیم.
    پایدار باشید.
    یاحق
    پاسخ:
    سلام

    ممنون از اینکه سر زدید ...

    (اهواز خیلی خوبه ...فقط اگه هواش خوب میشد بهتر میشد:) البته از دیروز هوا بهاری شده !)

    چقدر زیبا بود
    آدم که این حرفا رو با خدا میزنه یه غم بزرگ توی دلش سنگینی میکنه...
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    یاد بچگی ها و داشتن جوجه های تابستان افتادم ...
    عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
    پاسخ:
    سلام 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">