به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۲
  • ۰

چه دلگیرند


اذان های مدینه !


وقتی نام تو درونشان نیست


و من می دانم خدا هیچ گاه


اذان های مدینه را دوست ندارد ...

پ.ن: اشهد ان علی ولی الله ...

  • ۹۳/۰۷/۱۷
  • ن.ب

نظرات (۸)

  • کمی بودن ...
  • اشهدان علیاولی الله
    یا علی...
    یاعلی
    سلااام چه وب خوبی
    حال و هوای وبت عاااااااااالیه!!!!
    پاسخ:
    سلام ممنونم :)
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یا علی علیه السلام مددی 
    :*(
  • بنده خـدا
  •  خـــــدا گفت :او را به جهنم ببرید؛
      برگشت و نگاهی به خـــــدا کرد؛
      خدا گفت :صبر کنید، او را به بهشت ببرید؛
      فرشتگان سؤال کردند چرا؟!
      جواب آمد:
     چون او هنوز به من امیدوار است
    یاعلی
  • بــ ر ان ــا
  • سلام

    سلام بر مرد مظلوم عالم علی(ع)
    پاسخ:
    سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">