به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۴
  • ۰

من را به دیگری واگذاری ؟! آن وقت چه کسی با من مهربانی می کند؟ چه کسی اشک های روی گونه ام را با مهربانی پاک می کند؟


چه کسی  هرروز حالم را می پرسد؟ چه کسی وقتی تمام دنیا به من هجوم آورده پناهم می دهد و  من را پیش خودش پنهان می کند! چه


کسی وقتی  ناامیدی تمام دنیایم را فرا می گیرد نقشه های فراوانی برای خوشحال کردنم می کشد؟ چه کسی ابرها را جمع می کند


و باران را می فرستد وقطره ای را به روی صورتم می زند تا  فقط لبخند بزنم ... وقتی با عجله میان مردم گم می شوم چه کسی به    

 

دنبالم می گردد! وقتی تمام آنهایی که به جای تو بهشان امید بسته بودم من را تنها می گذارند چه کسی آرامم می کند!


وقتی در اعماق شب  تمام وجودم را ترس فرا گرفته چه کسی تا صبح  از محبت هایش برایم می گوید تا خواب روم ... وقتی تمام وجودم را گناه


می گیرد چه کسی  برایم  آن ها را پاک می کند و   از "غفار "بودنش می گوید... وقتی تمام وجودم را تنهایی فرا می گیرد چه کسی نزدم

می آید و از "مونس" بودنش می گوید...


نه خودت هم می دانی هیچ کس مانند تو نمی شود ! اگر من را به دیگری واگذاری خودت هم میدانی طاقت نمی آورم ...

  با تمام وجودم تو را صدا می  زنم ... من تو را می خواهم ... خدایم را ...


پ.ن: و الی غیرک فلا تکلنی ...

و من را به غیر خودت وامگذار ...

  • ۹۳/۰۷/۱۴
  • ن.ب

نظرات (۶)

  • امیر اعلایی
  • سلام وب خوبی دارین برای تبادل لینک منتظر نظرشما در وبسایتم هستم
    پاسخ:
    سلام
    سلام و عرض تبریک عید ولایت مولی امیر مومنان علی علیه السلام..
    بهره بردیم از کلمات عارفانه شما آنجا که به خدا می رسد...
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ممنون عید شما هم مبارک

    ممنون لطف دارید...

    محتاجیم به دعا
    خدایا مرا به غیر خود وامگذار
    یاعلی
  • کمی بودن ...
  • خداجونم عاشقتم

    ای تنهامونس تنهایی من.....
  • معاون حاتمی
  • سلام 
    وبلاگ خوبی دارید
    مایلم با شما تبادل لینک کنم
    سایت من 

    در صورت تمایل پیام بدهید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">