به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۳
  • ۰

تندیس زیباترین دعای تاریخ را برای همیشه از آن خود کرده ای ...

وباز هم تمام رقیبان را پشت سر گذاشتی و  مقتدرانه در سکوی اول عاشقان حق ایستادی ...

و بازهم وقتی " زیباترین " می آید تو هم همراهش هستی  یا شاید این "زیباترین" است که همیشه با تو می آید!
حسین جان...

این بار در عرفه ... عشق را با خود به صحرا کشاندی ... و خورشید را هم با زمزمه هایت عاشق کردی ...

و من هر سال می بینم که به امید شنیدن دوباره ی زمزمه هایت  به عرفه می آید و می رود !

و بعید نیست عرفات از شوق شنیدن دوباره ی صدایت سبز شود ! کاش میشد آنجایی را که ایستاده ای پیدا می کردم و من هم  همانجا که ایستاده بودی می ایستادم و دعا می خواندم  اما به گمانم آن جا بعد از لمس قدم های تو پرواز کرده و به آسمان رفته باشد!


پ.ن: عرفه ...

التماس دعا



  • ۹۳/۰۷/۱۱
  • ن.ب

نظرات (۶)

  • هـــــدى ...
  • بـه اُسـتـاد ثـابـت کـردم : مـنـظـومـه [ د ِ لَ م ] یـک خـورشیـد دارد بـه نـامِ حُـــــــســیـن ...

    ...............................

    ســـلام ...

    التــــــمـــاس دعــــــای فــــــــــــــــــرج + شـــــــــهـــــادتــــــــــــــــ ...

    قــــلمتــون پــــایــــدار ...

    یــاعــــــلــی ...
    پاسخ:
    سلام ممنون
    یاعلی
    سلام

    عید بندگی بر شما مبارک

    یا علی
    پاسخ:
    سلام ممنون هم چنین ...

  • خادم الرضا
  • سلام
    ممنون از حضورتون
    در خدمتیم
    پاسخ:
    سلام
  • کمی بودن ...
  • من عرفه ،کربلای ایران بودم


    بیادت بودم
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون عزیزم :*
    قبول باشه 
    حاجت روا ان شا الله...
    دلم  هوای کربلا دارد؛ چه آسمانی می‌شود امروز آنجا...

    پاسخ:
    آره ... ایشاالله سال دیگه کربلا باشیم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">