به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۲
  • ۰

و من تو را به عاشقانه ترین حریم  تعبیر می کنم

سپیدترین سیاه !

تار و پود تو چه عاشقانه به هم رسیده اند

تا بارانی از عشق را بسازند ...

و چه زیبا نور را در آغوش گرفته ای !

چقدر بی ریا  می درخشی !

تا  توجه کسی را جلب کنی

به جز خدایت را ...

نگاه کن! تمام نگاه ها کنار رفته اند

و تو مانده ای  و  تنها یک نگاه

نگاه مهربان پروردگارت ... 


پ.ن: آرام بدرخش در میان این همه سیاهی !

+  وقتی می بینی احترام چادر رو نگه نمیدارن بعضی ها :(



  • ۹۳/۰۷/۰۸
  • ن.ب

نظرات (۹)

  • خادم الزهرا
  • من بابت این قضیه عذر خواهی میکنم... یکم کارشون بی نظم شده؛ قطعا اشکال از جانب کادر سایت بوده نه از جانب نوشته های زیبای شما. بنده هم کمتر باهاشون تعامل دارم ولی انشاالله برای یک سری امور فرهنگی سرفرصت مزاحم میشم...
    پاسخ:
    سلام 
    نه خواهش میکنم ... منم میخواستم دوباره بهشون پیام بدم ولی گفتم شاید سرشون شلوغ باشه و شاید هم خونده باشن متن رو و دوست نداشته باشن واسه همین مزاحم نشدم
    وگرنه خودم دوست داشتم تو این زمینه ها  همکاری داشته باشم  
    ممنون از لطفتون...
    التماس دعا
  • محمدرضا فلاح
  • سلام
    زیبا بود
    همتتان مستدام
    پاسخ:
    سلام ممنون
  • بــ ر ان ــا
  • سلام

    ریبا نوشتید.

    شما اهل کجا هستید؟
    البته اگر فضولی نباشه.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
     اهل اهواز هستم...
    سلام
    ممنون از حضورت
    به منم سر بزن
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    هم چنین
  • عباس الاسوند
  • امدم در پناه چشمانت

    زایر هفت اسمان باشم

    باقر علمِ ال پیغمبر

    امدم در کلاستان باشم


    روضه هفتگی سنگر...[93/7/10]ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبیا به محفل روضه!
    شهادت امام محمد باقر(علیه السلام تسلیت باد)

    [این نوکر بد فدای اربابی که
    از جون غلام با وفا می سازد]

    یاعلی-التماس دعا
  • خادم الرضا
  • سلام
    به مهمانی باقر العلوم دعوتید
    پاسخ:
    سلام ممنون...
    قلمت عالیه
    موفق باشی گلم
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :-*
  • خادم الزهرا
  • واقعا زیبا بود...
    راستی قضیه ی همکاریتون با شبکه مجازی به کجا رسید؟
    پاسخ:
    سلام ممنون
    من یه دلنوشته ایمیل کردم به همون آدرسی که خانم شریعت دادن بعد گفتن بررسی میشه وتوی سایت قرار داده میشه اما چندبار رفتم توی سایت نگاکردم ثبت نشده بود.گفتم شاید خوششون نیمده باشه
  • کمی بودن ...
  • چادریی که زهرایی نباشه،چادری نیست!
    پاسخ:
    درسته...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">