به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۳
  • ۰

آرام بگیر ...

آرام بگیر حسین جان


خدایت از تو راضی شده است ...


گوش کن ...


دارد تو را می خواند :


یا ایتها النفس المطمئنه ...


ارجعی ...


پ.ن: یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیة ...

+ دلم گرفته :(

+وقتی حوصله ی درس و کنکور را نداری :(! 

+ دانلود کنید ... برای من  همین مقام تو زیباترین دلیله ...دریافت( www.zakerin.ir)


 



  • ۹۳/۰۷/۰۶
  • ن.ب

نظرات (۵)

  • خادم الرضا
  • سلام
    در خدمتیم
    اگر لایق دونستید برای تبادل لینک خبر بدهید
    یا حق
    پاسخ:
    سلام ممنون
    لینک شدید

    نامت هنوز هم هیجان می‌دهد مرا

    این پرچم شماست تکان می‌دهد مرا

    در ازدحام روز قیامت، دلم خوش است

    انگشت مادر تو، نشان می‌دهد مرا

    --------------
    سلام
    خداقوت
    --------------
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    همچنین...
    دل من که کارش از گرفتن گذشته؛ خونِ خون :(
    پاسخ:
    :( :( 

  • کمی بودن ...
  • دل منم گرفته اجی....


    پاسخ:
    :(
  • محمدرضا فلاح
  • یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیة مرضیة ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">