به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰


امشب مشهد

و کاظمین

دل تنگ  هم شده اند ...

پدر دور از پسر و پدرش ...

و من می دانم

امشب مشهد

و کاظمین به هم نزدیک تر شده اند!


پ.ن:  السلام علیک ایها  التقی الجواد یابن الرسول الله ...

  یا حجة الله علی خلقه یا سیدنا و مولانا انا توجهنا و ا ستشفعنا و توسلنا بک الی الله و قدمناک بین یدی حاجاتنا ...
یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله ...


  • ۹۳/۰۷/۰۲
  • ن.ب

نظرات (۴)

  • عباس الاسوند
  • سلام علیکم...
    +بروز شدیدم با شهدا نوشت(سلام آقا)
    +محفل روضه ی امشب فراموش نشه!!!
    شب زیارتی اباعبدالله الحسین(ع)امشب این روضه رو گوش بدید
    در بخش روضه هفتگی سنگر...
    10دقیقه روضه نه وقت منو میگیره نه وقت شما!!!
    این نوکر بد، فدای اربابی که
    از جون غلام باوفا می سازد ...

    یاعلی-التماس دعا
    سلام.
    باب الجواد ....
    با اجازه این عکس در وبلاگ ما بازنشر شد....
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم...
    امشب مشهد حال هوای دیگری دارد، کاش آنجا بودم...
    پاسخ:
    منم همین طور :(
  • کمی بودن ...
  • ya jvadol aeme

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">