به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۳
  • ۰
من آنقدر در روز عجله دارم  به کارهایم برسم که هیچ وقتی برای تماشای آسمان ندارم ! چقدر مگر قرار است زندگی کنم ! 

آیا  آنهایی که رفتند فرصت کردند به آسمان نگاه کنند؟!میترسم بمیرم و فرصت نکنم نگاهی به آسمان بیاندازم ... عجیب است هرروز  بالای سرم هست ... چقدر هم زیباست !چقدر هم  رنگش  آرامش بخش است ...


  راستی چرا فرصت نمی کنم به آسمان نگاه کنم! بعد دیدم من فرصت خیلی کارها را پیدا نمی کنم ! مثلا بوییدن گل ها ...


 دیدن طلوع وغروب خورشید... دیدن ستاره ها ... دیدن ماه ... دیدن  باران ... دیدن دریا ... گنجشکان روی درخت را هم حتی دقیق ندیده ام ! خیلی وقت است سراغی  هم از پروانه های کوچک رنگی نگرفته ام ...


عجیب است من خیلی  زندگی کرده ام اما انگار خیلی  چیزها را ندیده ا م ... اگر میدیدم حتما هروز یاد تو می افتادم ...اگر آسمان را میدیدم حتما به یاد تو می افتادم ...ا گر گل هارا می بوییدم حتما یادتو می افتادم... اگر گنجشک ها را دقیق می دیدم یاد تو می افتادم ... اگر ستارگان را می دیدم یاد تو می افتادم... پروانه ها  هم با رنگ های زیبایشان  باید من را به یاد تو بیاندازند ...


مگر میشود این همه دارم زندگی می کنم و هیچ کدام را ندیده باشم ! بعد دیدم من خودم را هم ندیده ام!  خودم هم باید من را یاد تو بیاندازد !چشم هایم ... پاهایم ... حرف زدنم ..خنده هایم ... اشک هایم ... همه شان باید من را یاد تو بیاندازد! 

 

باید قبل از مردنم همه چیز را به دقت نگاه کنم! باید قبل از مردنم بیشتر تو را یاد کنم! باید قبل از مردنم  کمی هم به آسمان نگاه کنم ...


پ.ن:  الذین یذکرون الله قیاما وقعودا ویتفکرون فی خلق السماوات والارض ...




  • ۹۳/۰۶/۰۸
  • ن.ب

نظرات (۷)

  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    "همه اوست"
    بسیار زیبا بود
    ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم ...
    درحرکات دست وپاوزبان مراقب باش 
    مبادافرشتگان راخسته کنی 
    یابرگه هدربدهی!
    یادت نرودلطفا!!!
    گاهی به آسمان نگاه کن....
  • محمدرضا فلاح
  • مطلب زیبایی بود
    اجرتان با صاحب الزمان
    پاسخ:
    ممنون
    شب ها آسمان بیابان خیلی زیباست 
  • ❤。❤。دلنوشته هایم باخدا❤。❤
  • دلم می خواست باران بیشتر بود
     حضور تو، حضوری مستمر بود
     میان جمله ی «آن مرد آمد» 
    برای تو ضمیری مستتر بود

    (اللهم عجل لولیک الفرج)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">