به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

شهید...

چه پر تواضع بودی

بااین همه بزرگی


راضی شدی

  درون قاب عکس کوچک طاقچه


جای بگیری


و به ما لبخند بزنی ...



پ.ن:ازاین سرزمین مردگان متحرک به سوی گلزار شهدا باید رفت و کمی انسان زنده دید ...

  • ۹۳/۰۶/۰۳
  • ن.ب

نظرات (۲)

  • کنارقدم های جابر...
  • ای شهید
    دستی بر ار و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را از این منجلاب بیرون بکش...

    ممنون از حضورتونوب زیبایی دارید بازم سر بزنید
    یا حق
    پاسخ:
    خواهش میکنم 
    همچنین شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">