به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۲
  • ۰

بهشت کوچک ...

کوچک است 


بیشتر مساحتش را آسمان تشکیل داده تا زمین !


"قم" را می گویم 


کوچک است 


اما درونش "فاطمه " دارد ... 


کوچک است 


اما هم "مشهد" و هم "کاظمین "


درونش جای می گیرد...


کوچک است 


اما  "آفتابش " حجیم تر است! 


کم تر سایه دارد ...


کوچک است 


اما بوی "بهشت" می دهد 


بوی پاکی بوی عصمت ... 


پ.ن: " السلام علیک یا فاطمه معصومه (سلام الله علیها)



  • ۹۳/۰۶/۰۳
  • ن.ب

نظرات (۸)

  • خادم الشهید
  • سلام،ممنون از حضورتون.
    یا فاطمه معصومه اشفعی لنا 
    زیبا مینویسید...خداقوت.
    یازهرا(س)
    پاسخ:
    سلام خواهش می کنم

    ممنون
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • بعد از مدینه قم بوی یاس می دهد.
  • ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • سلام
    خیلی خوب بود،
    چند وقت پیش خیلی دوس داشتم برم ...
    خدایا قسمت کن؛
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون ان شا الله خدا قسمت کنه...
    زیبا بود.
    اگر نوشته های این تارنما نوشته های خودتان باشد باید بگویم قلمتان خوب است لذا توصیه می کنم در قوام و غنای بیش از پیش آن کوشا باشید
    پاسخ:
    ممنون لطف دارید... بله نوشته های خودم هستند 
    ان شاالله بتونم بهترش کنم...

    سلام
    ولادت کریمه اهل بیت(ع) بانو معصومه(س) بر شما مبارک
    ممنون از اینکه به وبلاگم سرزدید
    وب زیبا و پرمحتوایی دارید خسته نباشید خداقوت
    پاسخ:
    سلام ممنون

    برشما هم مبارک باشه
    السلام علیک..

    بلی!
    بوی بهشت می دهد!
    احسنت ....کیف کردم
    پاسخ:
    ممنون
  • دختران عفیف...پسران غیور
  • آفتابش حجیم تر است و کمتر سایه دارد...
    ممنون خیلی زیباست
    پاسخ:
    خواهش می کنم ... لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">