به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۲
  • ۰

دلت نمی آید ...

بعید می دانم

کسی را که نزدیکش کردی


از خودت دور کنی


دلت نمی آید

آخر می دانی بندست دیگر


حتی اگر همه دنیا را هم داشته باشد

خدایش را می خواهد...

پ.ن: او تبعد من ادنیته ...




  • ۹۳/۰۵/۳۰
  • ن.ب

نظرات (۳)

یااله العاصین
سلام دوست عزیز..

متنتون بسیار زیبا بود..
پاسخ:
سلام ممنون :)
  • ارمیا (jeremiah)
  • سلام دوست گرامی. موضوع زیر یکی از  پستهای قدیمی‌ام هست. وقتی متن ات راخوندم اشک در چشمانم حلقه زد. لطفا برروی نوشته‌ی زیر کلیک کن تا متن را کامل بخوانید. متشکرم

    بی‌تو ،گاهی اوقات تنهایی نیست؛ بلکه همیشگی است.
    پاسخ:
    سلام ممنون
    متن زیبایی بود مال شما هم

    بله درست است همیشه هرجا باشی بدون خدا تنهاهستی حتی گاهی اوقات با وجود تمام دوستان واطرافیانت باز هم تنهایی

     انسان تنهاست خانواده ودوستان تا یه حدی می تونند تنهایی انسان رو برطرف کنند .خدا انسان رو جوری خلق کرده که فقط با خودش تنهایی انسان برطرف میشه (از استاد پناهیان)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">