به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۲
  • ۰

حرم شش گوشه

هندسه را همش تجدید می شوم!


آخر از تمام اشکال هندسی


فقط شش گوشه را یادگرفتم بکشم ...



  • ۹۳/۰۵/۲۹
  • ن.ب

نظرات (۲)

  • کمی بودن ...
  • دلتنگ حرمم
    پاسخ:
    :(
    سلـامـ .
    سپاسگزارمـ بابت قدمـ رنجه تون .
    شما همـ لینک شدید .
    در ضمن ، این سبک نوشتن رو خیلـی دوست دارمـ . شبیه جناب عین لـامـ می نویسید .
    :)
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم

    ممنون از شما

    وبلاگ شما هم خیلی  زیباست...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">