به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰


دوشنبه ها را می شناسی ؟

 

 

دوشنبه ها  خدا  هم بی قرار است

 

 و مدام بر تو سلام می فرستد

 

شاید هنوز هم نگران است

 

که بهشت لیاقت تو را دارد یا نه!

 

آخر  نگاه می کند

 

می بیند همه چیز ت را فدا یش کردی ...

 

شاید بخواهد بهشتش را گسترش دهد !

 

تا تو با تمام عظمتت

 

درونش جای گیری ....

 

 

السلام علیک یا اباعبدالله ...

 

 

 

 

 

  • ۹۳/۰۵/۲۷
  • ن.ب

نظرات (۲)

این حسین را که من می شناسم شاید عظمتش جای گیرد اما دلش بزرگ تر از این حرف هاست که که وسعت بهشت را نادیده گیرد!

  • کمی بودن ...
  • سرت راکه روی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید

    جزضربان قلبم راکه می کوبد:

    حسین حسین حسین...

    ممنون ازمتن زیباتون


    پاسخ:
    خواهش میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">