به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰


من همان هستم که نبودم ومیخواستی باشم 
همان که نبودنش خللی ایجاد نمی کرد 
حتی هیچ کس نبودنش را حس نمی کرد 
اما تو خواستی باشم 
بااینکه نیازی به من نداشتی 
من همانم 
همان که به اراده ی تو هستم وبه اراده ی تو بزرگ شدم 
به اراده ی تو هنوز زنده ام و نفس می کشم 
من هستم و به اراده ی تو نعمت های زیادی دارم 
هستم و به اراده ی تو میمیرم و به سمتت بازمی گردم 
می دانم دوستم داشتی که خواستی باشم 
وگرنه خلقم نمیکردی! 
حالا من همانم فقط کمی گناه به من اضافه شده 
گناهانم را که ببخشی همان می شوم !
همان که دوستش داشتی 
همان که دوست داشتی باشد...
پس دوستم بدار مثل همان روزهای اول خلقتم ...
همان روزها که خواستی باشم ...

  • ۹۳/۰۵/۲۴
  • ن.ب

نظرات (۲)

  • امیرحسین رعایی
  • سَیِّدی...
    أنا الصغیر الّذی ربَّیتَه
    و أنا الجاهل الذی علَّمته
    و أنا الضّالّ الّذی هَدَیته
    و أنا الوضیع الذی رَفَعته
    ...
    أنا یا رب الذی لم أستحیِک فی الخَلاء و لم أُراقبک فی الملا
    أنا صاحب الدواهی العظمی
    أنا الّذی علی سیّده اجتری

    (مناجات ابوحمزه ثمالی)

    من اون کوچیکی هستم که پرورشش
    اون جاهلی هستم که عالمش کردی
    اون گمراهی هستم که هدایتش کردی
    اون ذلیلی هستم که تو رفعتم دادی
    ...
    من اون کسی هستم که نه در خلوت از تو حیا کردم و نه در مقابل مردم مراقب تو بودم
    من صاحب مصیبت های بزرگم
    من اونی هستم که بر مولاش جرأت و جسارت کرده...
    چه زیبا..

    تو خواستی که باشم..


    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">