به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

من همه تو ، تو همه تو ، او همه تو ، ما همه تو...

به وقت اردیبهشت

*هو الانیـــــــس*

پروردگارت نه رهایت کرده و نه تو را فراموش کرده...

(سوره ی ضحی آیه ی 3)

الحمدلله


من بودم و چشمان تو ... نه آتشی و نه گلی









مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ مهر ۹۴، ۱۷:۱۶ - فاطمه نظری
    عاالی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

می نویسم  :مشهد

 

و قلمم از شوق دیدارت  پس می افتد

 

و دلم پر می کشد

 

وپاهایم  جان تازه می گیرند برای حرکت کردن

 

و دست هایم برای لمس پنجره های فولادی ات بی تاب می شوند...

 

می نویسم مشهد و دگرگون می شوم

 

اصلا زندگیم عوض می شود!

 

می نویسم مشهد و آرام میشوم ....

 

ااگر ببینم حرمت را دگر چه می شود؟!

 

پ . ن: دلتنگ دیدنتم آقا :( یک سالی هست نیامدم ....

 

 

  • ۹۳/۰۵/۲۴
  • ن.ب

نظرات (۲)

  • کمی بودن ...
  • من24شهریوراگه خدابخواد

    میرم پابوس آقا
    پاسخ:
    خوش به حالتون ...
    التماس دعا
  • سید محمود موسوی
  • محبوب رضاست هرکه دل ریشتر است
    از کعبه صفای این حرم بیشتر است
    اینجاست طبیبی که ندارد نوبت
    هردل که شکسته تر بود پیش تر است

    بُعد منزل نبود در سفر روحانی...

    خدا قوت
    یاعلی...
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">